دانلود پروژه هاي معماري بخش سيزدهم

پاورپوينت تحليل كتابخانه ملي اتريش و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه كتابخانه با عنوان هاي تحليل كتابخانه ملي اتريش+ كتابخانه عمومي اوريليا / پركينز + ويل و كتابخانه Librio Yukuhashi / معماران MIKAMIدر قالب پاورپوينت و داراي 40 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل كتابخانه اسپانا  مدلين كلمبيا و دو نمونه موردي ديگر 

اين فايل شامل تحليل سه نمونه موردي كتابخانه  با عنوان كتابخانه اسپانا- مدلين كلمبيا+ كتابخانه دانشگاه شيكاگو و كتابخانه جديد Ningbo در قالب پاورپوينت و داراي 41 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

 

پاورپوينت تحليل كتابخانه جديد دانشگاه آبردين بريتانيا

اين فايل شامل تحليل كتابخانه جديد دانشگاه آبردين-بريتانيادر قالب پاورپوينت و داراي 31 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاوروينت تحليل كتابخانه Vaughan  كانادا گروه معماري ZAS

اين فايل شامل تحليل كتابخانه Vaughan – كانادا / گروه معماري ZAS   در قالب پاورپوينت و داراي 24 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل كتابخانه عمومي Cedar Rapids آمريكا

اين فايل شامل تحليل كتابخانه عمومي Cedar Rapids  واقع در آمريكا در قالب پاورپوينت و داراي 27 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل طراحي و اجراي پروژه كتابخانه آرشيوي چين و دو نمونه ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه موردي كتابخانه  با عنوان هاي  تحليل طراحي و اجراي پروژه كتابخانه آرشيوي چين+ كتابخانه ملي اطلاعات عمومي و غرفه كتابخانه SUTD توسط City Form Lab در قالب پاورپوينت و داراي 54 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل طراحي كارخانه پليمر شميم دفتر معماري داوود بروجني

اين فايل شامل تحليل طراحي كارخانه پليمر شميم ، دفتر معماري داوود بروجني در قالب پاورپوينت و داراي 18اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل و بررسي روستاي سينك

اين روستا در حوزه نفوذ مستقيم روستاي افجه قرار دارد و خدمات اوليه خود را از اين روستا و در مرحله بعدي ، از شهر تامين مي كند .

ساكنان روستاي سينك عمده محصولات باغي خود شامل گردو ، گيلاس ، سيب ، هلو ، به و آلبالو را در شهر لواسان و در مرتبه بعدي ، در شهر تهران به فروش مي رسانند و نيازهاي خود در زمينه نهاده هاي كشاورزي ( نهال بذر ، كود ، سم و . . . ) را از شهر لواسان تامين مي كنند . 

در طرح سازماندهي فضاها و مراكز  روستايي استان تهران نيز روستاي سينك به عنوان يكي از روستاهاي اقماري حوزه افجه در نظر گرفته شده كه بايد خدمات برتر را از مركز حوزه ( روستاي افجه ) دريافت كند . 
برسي تحولات جمعيتي با استفاده از  آخرين سرشماري جمعيتي صورت گرفته:
روستاي سينك فاقد حوزه نفوذ مي باشد . لذا بررسي اين بند موضوعيت ندارد ...

 

 

 

پاورپوينت بررسي هتل سونگ جيانگ

طراحي اين هتل و مجموعه تفريحي، درست بر خلاف آنچه است كه از چيني‌ها سراغ داريم؛ براي ساخت مجموعه‌اي پر زرق و برق و مجلل است كه قرار است به جاي اينكه سر به آسمان بسايد، در ته يك دره ساخته شده و يكي از نشانه‌هاي رنج بشر در طبيعت را از ميان ببرد.

به ظاهر شرايط براي چيني‌ها تا اندازه‌اي تغيير كرده كه قرار است زخمي كه در راه توسعه يافتن كشورشان بر طبيعت تحميل كرده بودند، تبديل به مجموعه‌اي تفريحي و زيبا كنند. دره‌اي كه نشانه رنج سال‌هاي گذشته مردم اين منطقه نيز هست؛ اما قرار است در آينده، زمينه‌ساز تفريح ديگران شود.

 

پاورپوينت تحليل فرهنگسراي نياوران

اين بنا توسط آقاي كامران ديبا و همكارانش صورت گرفته است. ساخت اين بنا در تاريخ 1355شروع و در سال 1356 به اتمام رسيد. كل فضاي مجموعه نياوران 110 هزار متر مربع است و زير بناي ساختمان 10 هزار متر مربع مي باشد. اين مكان از سال 1364 تا 1374 به عنوان دانشكده هنر و زير نظر وزارت ارشاد فعاليت نموده و در سال 1374 با عنوان رسمي فرهنگسرا شروع به كار كرد. در حال حاضر رياست اين مجموعه بر عهده جناب آقاي دكتر سيدمحمد فدوي مي باشد .

 

 

 

پاورپوينت  تحليل مركز فرهنگي pompidon metz فرانسه

اين فايل شامل  تحليل مركز فرهنگي pompidon-metz واقع در فرانسه در قالب پاورپوينت و داراي 35 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل معماري پايدار ساختمان اداري Polyades سوييس و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل ساختمان اداري Polyades سوييس+ ساختمان اداري Fair-Haired Dumbbell  و ساختمان اداري / طراحي EXH در قالب پاورپوينت و داراي 32 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ساختمان اداري نارنجستان و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه ساختمان اداري با عنوان هاي  ساختمان اداري نارنجستان+ ساختمان اداري زرتشت و ساختمان اداري Osotspa در قالب پاورپوينت و داراي 52 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ساختمان اداري نارنجستان و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه ساختمان اداري با عنوان هاي  ساختمان اداري نارنجستان+ ساختمان اداري زرتشت و ساختمان اداري Osotspa در قالب پاورپوينت و داراي 52 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ساختمان تلفيقي Lehtikangas آلمان با كاربري آموزشي و دو نمونه ديگر

اين فايل شامل تحليل ساختمان تلفيقي Lehtikangas آلمان با كاربري آموزشي+ مدرسه والدورف در پرنزلاوئر برگ  و مدرسه مرليجن LOW Architecten در قالب پاورپوينت و داراي 32 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل طراحي پاركينگ و ساختمان اداري الهيه و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل طراحي پاركينگ و ساختمان اداري الهيه+ پاركينگ در سئول و پاركينگ شهر سانتا مونيكا شماره 6در قالب پاورپوينت و داراي 38 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ويلاي خطي كرج و يك نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل دو نمونه ويلا با عنوان هاي ويلاي خطي واقع در كرج+ ويـلاي شمـس ،اثر گروه معماري كارنددر قالب پاورپوينت و داراي 33 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ويلاي شماره سي كرج و يك نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل دو نمونه موردي ويلا با عنوان هاي  ويلاي شماره سي واقع در كرج+ يك نمونه موردي ديگر در قالب پاورپوينت و داراي 33 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ويلاي كوهسار عليرضا تغابني

اين فايل شامل تحليل ويلاي كوهسار اثر عليرضا تغابنيدر قالب پاورپوينت و داراي 24 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

پاورپوينت تحليل ويلاي كيدوساكي و يك نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل دو نمونه ويلا با عنوان هاي  ويلاي كيدوساكي+ ويلا Yatsugatake استوديو معماران Kidosaki  در قالب پاورپوينت و داراي 30 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

 

پاورپوينت تحليل ويلايي بر روي لبه در شهر كراكف لهستان و يك نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل دو نمونه موردي ويلا با عنوان هاي  تحليل ويلايي بر روي لبه در شهر كراكف لهستان+ خانه ييلاقي MS در سائوپائولو برزيل در قالب پاورپوينت و داراي 27  اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ويلايي مدرن هلند و يك نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل  دو نمونه ويلا با عنوان هاي ويلايي مدرن در سنگاپور + ويلاي   Vught ، هلند  در قالب پاورپوينت و داراي 29 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل ويلاي دماوند، استوديو شيرازيان

اين فايل شامل تحليل ويلاي دماونداثر استوديو شيرازيان در قالب پاورپوينت و داراي 19 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل مجتمع تجاري عمرانيه تركيه

اين فايل شامل تحليل مجتمع تجاري عمرانيه  واقع در تركيه در قالب پاورپوينت و داراي 27 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پيانو

اين فايل شامل تحليل هتل آپارتمان 36 طبقه اثر رنزو پيانو در قالب پاورپوينت و داراي 19اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت چگونه استعداد كودك خود را كشف كنيم؟

پاورپوينت چگونه استعداد كودك خود را كشف كنيم؟داراي 41 اسلايد مي باشد و محتواي اين پاورپوينت براي دانشجويان و همچنين والدين مورد استفاده قرار مي گيرد.

طراحي سايت فروشگاه فايل اختصاصي فقط با 6 ميليون تومان

طراحي سايت فروشگاه فايل اختصاصي با php و فريمورك لاراول با تمام امكاناتي كه نياز داريد. فقط با 6 ميليون تومان صاحب يك سايت فروشگاه فايل اختصاصي شويد !

طراحي سايت فروشگاه فايل يكي از نيازهاي مدرسين و افرادي است كه فايل هاي بسياري را تهيه كرده اند و قصد دارند كه از فروش اين فايل ها درآمد كسب كنند.

فروشگاه هاي فايل به اين صورت عمل مي كنند كه ابتدا مدير سايت توضيحات محصول را در سايت ثبت مي كند و فايل اصلي آن محصول را نيز پيوست مي كند. پس از انتشار اين محصول در سايت، خريدار مي تواند هزينه محصول را پرداخت كرده و بلافاصله لينك دانلود آن را دريافت كند و محصول مورد نظر را بصورت اتوماتيك دريافت كند.

همانطور كه ذكر شد، در فروشگاه فايل مي توانيد با كمترين فعاليت محصول قابل دانلود خود را به مشتريان بفروشيد و از اين طريق به كسب درآمد بپردازيد. در اين سيستم بسياري از كارها توسط سايت فروشگاهي انجام مي شود و تنها كاري كه بايد مدير سايت انجام دهد اين است كه محصولات را در سايت فروشگاه فايل ثبت كند و افراد علاقمند به آن محصولات را به سايت هدايت كند؛ بقيه مراحل از ارائه توضيحات در مورد محصول گرفته تا خريد و تحويل محصول به مشتري، بطور كامل توسط سايت انجام مي شود.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.