چگونه با فروش دانش خود از اينترنت درآمد كسب كنيم؟

چگونه با فروش دانش خود از اينترنت درآمد كسب كنيم؟

 

 

ما در عصر اطلاعات و در يك دوره ديجيتالي زندگي مي كنيم، جايي كه رشد سريع فناوري را شاهد هستيم و در اين شرايط يادگيري و اجراي يك ايده براي كسب درآمد اينترنتي بيش از گذشته آسان‌ و نزديك به واقعيت است.

 

با كمك اينترنت خيلي سريع و با كمترين هزينه و حتي بدون هزينه مي توانيد كسب و كار خود را براي فروش دانش و اطلاعاتتان شروع كنيد.

 

يكي از روش هاي رايج كسب درآمد با كامپيوتر در منزل، فروش اطلاعات است. در اين حالت، شما در زمينه اي كه تخصص و مهارت داريد، محتواها را به روش هاي مختلف مي فروشيد. كه در ادامه اين روش ها را توضيح خواهيم داد. البته براي كسب درآمد از اين روش، بايد به موضوعي كه قصد آموزش آن را داريد، مسلط باشيد تا بتوانيد از آن درآمدزايي خوبي داشته باشيد.

 

فروش اطلاعات مزيت هاي زيادي دارد؛ تحويل آن بسيار آسان است و نيازي به بسته بندي و پست نداريد، مشتري پس از خريد مي‌تواند فايل مورد نظر را دانلود كند، همچنين كل اين فرايند مي‌تواند خودكار باشد؛ يعني زماني كه خواب هستيد كسي از سايت شما خريد كند، پول به حسابتان بيايد و محصول نيز به خريدار تحويل داده شده باشد. در چنين شرايطي وقتي بيدار شديد لازم نيست هيچ كاري انجام دهيد و مي توانيد از درآمدي كه كسب كرده ايد لذت ببريد.

 

 

6 روش كسب درآمد از فروش دانش و اطلاعات

در ادامه اين پست از درآمد برتر 6 روش كسب درآمد از فروش دانش و اطلاعات را به شما معرفي مي كنيم تا بتوانيد از هر كدام از اين روش ها، به فروش دانش و اطلاعات خود بپردازيد و درآمد پايدار و لذت بخشي داشته باشيد.

 

 

 1 :كسب درآمد از فروش كتاب الكترونيكي


 2:كسب درآمد از فروش آموزش صوتي


 3:كسب درآمد از فروش آموزش ويدئويي


 4:كسب درآمد از اشتراك ويژه سايت


 5:كسب درآمد از مشاوره آنلاين


 6:كسب درآمد از وبينار



 

 

براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده كامل مطلب به لينك منبع مراجعه كنيد

 

منبع : از مهارت خود درآمد كسب كنيد  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.