دانلود پاورپوينت بررسي معماري مهدكودك Chuon Chuon Kim 2

دانلود پاورپوينت تحليل معماري مهدكودك

دانلود پاورپوينت بررسي معماري مهدكودك Chuon Chuon Kim 2

مهدكودك Chuon Chuon Kim 2، يكي از برترين محيط هاي آموزشي شناخته شده در ويتنام مي باشد.

يكي از ويژگي هاي مهم اين مهدكودك، افزايش تعامل موثر و كارآمد بين كودكان و بزرگسالان است. نماي اين مهدكودك و طراحي آن، يك ايده عالي و خلاقيتي فوق العاده به شمار مي آيد.

اين طراحي، باعث ايجاد فضاي مناسب و زيبا براي آموزش و تربيت و آرامش فكري كودكان شده است. اين نكته كه جزئيات يك محيط آموزشي در رشد فكري و پرورش ايده اي نو و خلاقايت كودكان موثر است بر كسي پوشيده نيست. ظاهر و نماي ساختمان اين مهدكودك همانند ساختمان هاي بازي لگو طراحي شده كه از آجرهاي ساده ساخته شده و درعين سادگي و زيبايي منحصربه فرد خود، حجم چشم نوازي را ايجاد كرده است.

كلاس هاي درسي و هنري اطراف محوطه بازي به شكلي طراحي شده اند كه مانند يك هسته مركزي عمل ميكنند. طراحي اين كلاس ها به گونه اي است كه جنب و جوش كودكان، فعاليت آن ها و  تمايل به آموزش را بالا ببرد.

هر طبقه طبق يك الگوي مشخص و متناوب براي افزايش ارتباط بين طبقات، كودكان را به حضور بيشتر در محيط و پذيرش آن به عنوان خانه دوم و افزايش خلاقيت دروني تشويق مي كند.

باغي كه در طبقه همكف قرار دارد، فضا و چشم انداز خارق العاده اي ايجاد نموده كه هم از داخل و هم از خارج، قابل رويت است. و در ادامه طراحي چالش برانگيز اين پروژه، فضاهاي داخلي به بام سبز ساختمان متصل شده اند تا كودكان با هدايت به سمت بام سبز، يك فضاي اكتشافي را تجربه كنند. همچنين تماشاي منظره رودخانه سايگون، يك فرصت بصري عالي براي آرامش كودكان به شمار مي رود. به طور قطع، اين مهدكودك هرگز روح كنجكاو كودكان و بزرگسالان را متوقف نمي كند.

دانلود پاورپوينت تحليل معماري مهد كودك Chuon Chuon Kim 2

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.