چرا كسب درآمد از اينترنت جذاب است؟

چرا كسب درآمد از اينترنت جذاب است؟

آيا كسب و كار اينترنتي داريد؟ اگر كسب و كار شما اينترنتي است، حتما با جذابيت هاي آن آشنا هستيد و مي دانيد كه اين نوع كسب و كارها نسبت به كسب و كارهاي سنتي و حضوري چه مزايا و برتري هايي دارند. اما در صورتي كه اين كار را تجربه نكرده ايد، در اين پست از درآمد برتر با ما همراه باشيد تا چند مورد از مزايا و جذابيت هاي كسب و كار اينترنتي را بررسي كنيم.

 

 

در كسب و كار اينترنتي محدوديت زماني نداريد

زود بيدار شدن براي بسياري از افراد يكي از مشكلات اصلي آنها براي رفتن به محل كار است و يكي از دغدغه هاي جدي اين افراد محسوب مي شود. مشكل وقتي جدي تر مي شود كه حقوقي كه اين افراد دريافت مي كنند، جوابگوي هزينه هاي آنها نيست و علاوه بر مسائل روحي، با مشكلات اقتصاي نيز روبرو هستند.

اما در صورتي كه به اصول كسب درآمد از اينترنت آشنا باشيد و طبق اين اصول پيش برويد، قطعا مي توانيد درآمد بسيار خوبي را كسب كنيد و حتي مي توانيد زمان فعاليتتان را خودتان تعيين كنيد و ساعات كاري خود را مطابق با روحيات خودتان تعيين كنيد؛ بدون اينكه خدشه اي در روند كسب درآمد شما ايجاد شود. و نكته مهمتر اينكه مي توانيد رييس و مدير خودتان باشيد و به كسي اجازه ندهيد كه براي تاخير در شروع كار و يا ترك زودتر كار، به شما امر و نهي كند.

 

 

براي كسب درآمد از اينترنت، محدوديت مكاني نداريد

يكي از مشكلات كسب و كارهاي حضوري اين است كه در  صورتي كه در محيط كار حضور نداشته باشيد، به احتمال زياد كارهاي شما به تعويق خواهد افتاد و در نتيجه تاثير منفي در ميزان درآمد شما ايجاد خواهد كرد. بخصوص اگر سيستم سازي نكرده باشيد و يا اينكه بصورت انفرادي مشغول به كار باشيد و مسئوليت تمام كارها روي دوش خودتان باشد.

اگر چنين شرايطي را تجربه كرده باشيد، شايد اين موضوع براي شما مثل يك رويا باشد كه از هر جايي بتوانيد كسب و كارتان را مديريت كنيد و مشكلي در روند كسب درآمد شما ايجاد نشود. و اين رويا كسب و كارهاي اينترنتي به حقيقت تبديل شده و بخشي از مزاياي آن مي باشد. به همين خاطر روزانه فيلم هايي را مشاهده مي كنيم كه افراد در حال تفريح و خوشگذراني هستند و اين فيلم ها را در اينترنت منتشر مي كنند و با توجه به اينكه از هر جايي مي توانند فرايند درآمدي خودشان را كنترل كنند و با احتساب درآمد بسيار خوبي كه دارند، دائما در حال مسافرت از شهري به شهر ديگر هستند و در كنار كسب و كار خودشان به كسب تجربه هاي جديد و لذت بخش مي پردازند.

 

 

كسب درآمد از اينترنت تعطيل نمي شود

در صورتي كه سايت داشته باشيد، مي توانيد در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته و حتي در روزهاي تعطيل هم كسب درآمد كنيد و برعكس مشاغل حضوري كه در ساعت هاي غيركاري و يا در روزهاي تعطيل كه هيچ درآمدي ندارند، در كار اينترنتي شما در هر زمان مي توانيد درآمد خود را بيشتر كنيد.

بخصوص اينكه با شيوع ويروس كرونا بسياري از مشاغل حضوري دچار مشكلات شديد شدند و درآمد آنها به شكل بسيار بدي، دچار افت شد و همين مساله در روند افزايش مشكلات اقتصادي آنها تاثير زيادي گذاشت.

در حالي كه بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي، با شيوع كرونا رشد بسيار خوبي را تجربه كردند و جايگزين بسيار خوبي براي مشاغل تعطيل شده بودند.

 

 

سيستم سازي كسب و كار در اينترنت

در صورتي كه سايت داشته باشيد، تقريبا تمام مراحل خريد (از بررسي محصول تا ثبت سفارش و پرداخت هزينه) بصورت اتوماتيك انجام مي شود و حتي در صورتي كه سايت نداشته باشيد، فقط در اينستاگرام فعاليت داشته باشيد؛ باز هم نسبت به مشاغل حضوري، فعاليت كمتري را انجام خواهيد داد.

در واقع شما مي توانيد توضيحات مربوط به هر كدام از محصولات و خدماتتان را بصورت كامل در يك پست ويديويي يا متني ارائه كنيد و آن را در سايت يا پيج اينستاگرام خودتان منتشر كنيد و پس از آن، افراد و مشتريان شما مي توانند اين توضيحات را مشاهده كرده و براي استفاده از محصولات و خدمات شما تصميم گيري كنند.

اين در حاليست كه در كسب و كارهاي سنتي بايد توضيحات هر محصول را براي تك تك مخاطبين خود توضيح دهيد و اين كار بخش بسيار زيادي از زمان شما را هدر مي دهد و در صورتي كه اين كار به خريد منجر نشود، خستگي آن به تن خواهد ماند.

 

 

شروع كسب و كار اينترنت بدون سرمايه

يكي از مهمترين و جذابترين خصوصيات كسب و كارهاي اينترنتي اين است كه براي شروع كار به سرمايه خاصي نياز نداريد و حتي مي توانيد بدون هيچ سرمايه اوليه اي كسب و كار اينترنتي خود را شروع كنيد.

البته در صورتي كه در ابتداي كار سرمايه اي براي آن در نظر گرفته باشيد و اين سرمايه را با مديريت درست هزينه كنيد، قطعا مي توانيد خيلي سريعتر رشد كنيد و به درآمدهاي بيشتري برسيد.

با اين حال در صورتي كه هيچ سرمايه اي براي شروع كار نداريد، اينترنت بهترين فضايي است كه مي توانيد براي كسب درآمد از آن، فعاليت خود را شروع كنيد.

به نظر شما آيا اين امكان وجود دارد كه بدون هيچ سرمايه اي، يك كسب و كار حقيقي راه اندازي كنيد؟ آيا مي توان بدون هيچ هزينه اي يك فروشگاه در شهر راه اندازي كرد؟ طبيعتا اين امر امكانپذير نيست زيرا رهن و اجاره فروشگاه يا دفتر و همچنين هزينه هاي خريد تجهيزات اوليه براي محل كار، اجتناب ناپذير هستند و مبالغ بسيار زيادي در هر همان ابتداي كار صرف مي شود تا يك كسب و كار حضوري استارت زده شود و پس از آن هم، درآمد اين فعاليت تضمين شده نيست. مشكلاتي كه قطعا در كسب و كارهاي اينترنتي با آنها مواجه نخواهيد شد.

 

 

پيشنهاد مي كنيم پس از مطالعه اين مطلب، حتما ساير مقالات مرتبط با راه اندازي و شروع كسب و كار اينترنتي را مشاهده كنيد.

راه اندازي كسب و كار پولساز بدون نياز به سرمايه اوليه

اشتباهات بزرگ در زمان شروع كسب و كارهاي اينترنتي

مزاياي روش هاي كسب درآمد بدون نياز سرمايه

چقدر زمان لازم است تا كسب درآمد از اينترنت شروع شود؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.