راه اندازي كسب و كار پولساز بدون نياز به سرمايه اوليه

راه اندازي كسب و كار پولساز بدون نياز به سرمايه اوليه

چه كسب و كارهايي را مي توان بدون سرمايه شروع كرد

همانطور كه ميدانيد و احتمالا در ميان دوستان خود نيز ديده باشيد، افراد زيادي هستند كه اوضاع مالي مناسبي ندارند و از طرفي شغل درست و درآمد مناسبي هم ندارند تا بتوانند شرايط اقتصادي خودشان را بهبود ببخشند.

و قطعا در جريان شرايط و مشكلات موجود در فرايند استخدام ها هم هستيد و مي دانيد كه ميزان استخدام ها نسبت به ميزان متقاضيان كار چقدر كم است و همان مواردي كه قصد استخدام دارند نيز، چه شرايط و موانع سختي را پيش روي متقاضيان قرار مي دهند.

هر انساني براي رفع نيازهاي مالي روزمره خود نيازمند داشتن درآمد است. براي اكثر افراد درآمد با كار كردن براي شخصي تحت عنوان، كارفرما، مافوق يا عناوين اين چنيني تعريف مي شود. در اين ميان افرادي هم هستند كه ترجيح مي‌دهند شيوه متفاوتي براي كسب درآمد داشته باشند. داشتن كسب و كار شخصي و كارآفريني، براي اين افراد ارزش بسيار بيشتري دارد.

وقتي صحبت از راه اندازي كسب و كار به ميان مي آيد، بيشترِ افراد با حسرت به اين موضوع نگاه مي كنند، زيرا آنها اين تصور را دارند كه اگر سرمايه بزرگي نداشته باشند، نمي توانند در كسب و كار شخصي خودشان موفق شوند.

راه اندازي يك كسب و كار پردرآمد و پرسود براي بيشترِ افراد، همان سنگ بزرگي است كه علامتِ نزدن است. و همين موضوع باعث مي شود كه انگيزه شان را از دست بدهند و با وجود اينكه هيچ علاقه به شغل فعلي خود ندارند، باز هم آن شغل را تحمل كنند.

 

 

 

 

روش هاي راه اندازي كسب و كار بدون سرمايه

شايد عجيب به نظر برسد اگر بگوييم بدون سرمايه هم مي شود كسب و كارهاي پردرآمدي را ايجاد كرد. اما اين موضوع حقيقت دارد و افراد زيادي در دنيا هستند كه بدون سرمايه يا با سرمايه بسيار كمي، كسب و كار خودشان را راه اندازي كرده اند و به آن رونق بخشيده اند.

لازم رسيدن به چنين موفقيتي، داشتن آگاهيِ كافي است. در اين مقاله از سايت درآمد برتر مي‌خواهيم به معرفي روش هاي كسب درآمد بدون سرمايه بپردازيم و خيالتان را راحت كنيم كه حتما لازم نيست سرمايه بزرگي داشته باشيد تا بتوانيد كسب و كار پولساز خود را راه اندازي كنيد.

 

 

1- كسب درآمد از فريلنسينگ

فريلنسر به كسي گفته مي شود كه بصورت پروژه اي و دوركاري با كارفرما همكاري مي كند و براساس توانايي هايي كه دارد و به نسبت پروژه هايي كه انجام مي دهد، درآمد كسب مي كند.

هر كاري كه بتوانيد آن را بصورت دوركاري انجام بدهيد و در پايان كار، آن پروژه را به كارفرما تحويل بدهيد، در دسته مشاغل فريلنسينگ قرار مي گيرد. فعاليت هايي مانند برنامه نويسي، طراحي سايت، طراحي لوگو، طراحي نقشه ساختماني، تايپ، ترجمه، سئو، توليد محتوا و امثال اينها.

 

چگونه مي توانيم فريلنسر شويم؟

براي ورود به حرفه فريلنسري و فريلنسر شدن، ساده ترين كار ممكن را در پيش داريد. فقط كافيست آدرس سايت هاي فعال در زمينه فريلنسرينگ را از طريق جستجو در گوگل پيدا كنيد و در اين سايت ها به عنوان فريلنسر ثبت نام نماييد. حالا شما مي‌توانيد پيشنهادات خود را براي انجام پروژه هاي مختلف به كارفرما ارائه نموده و منتظر تاييد آنها باشيد.

به همين سادگي ورود به حرفه فريلنسري امكان پذير است. پروژه ها در اين سايت ها توسط كارفرمايان تعريف و ايجاد مي شود و البته بايد مبلغي را هم به عنوان شارژ ماهيانه و ماليات به مسئول سايت بپردازيد كه مبلغ زيادي نيست.

 

بهترين مهارت هاي فريلنسرينگ در ايران

طراحي سايت و كد نويسي آن

برنامه نويسي به زبان هاي مختلف

اپليكيشن سازي

انجام پروژه هاي تحقيقاتي درسي

سئو و توليد محتوا

تايپ

ترجمه

طراحي گرافيكي

 

 

2- كسب درآمد از همكاري در فروش

شايد شما هم اصطلاح افيليت ماركتينگ Marketing Affiliate يا همكاري در فروش و يا بازاريابي مشاركتي به گوشتان آشنا باشد.

در همكاري در فروش هم توليدكننده و هم بازارياب از فروش حاصل شده، سود مي برند و هر كدام مي توانند روي كار تخصصي خودشان متمركز شوند. در واقع توليدكننده مي تواند تمركز خود را بر روي توليد محصولات با كيفيت قرار دهد و فروشنده يا بازارياب هم مي تواند بر روي فروش بيشتر محصول و كسب سود بيشتر متمركز شود.

همكاري در فروش يكي از روش هاي جذاب براي ايجاد درآمد است كه براي كسب درآمد از آن نياز به هيچ سرمايه اوليه اي نداريد و مي توانيد با فعاليت در سايت هاي همكاري در فروش به عنوان بازارياب، درآمد جانبي مناسبي براي خود ايجاد كنيد و پس از مدتي حتي اين امكان را خواهيد داشت كه از اين فعاليت به عنوان درآمد اصلي خودتان استفاده كنيد.

اما خيلي ها از اين راز اطلاع ندارند كه چطور مي توان از همكاري در فروش به درآمد بالا رسيد، يا اينكه تا به حال به فكر استفاده از اين روش درآمدزايي نبوده اند و يا اينكه اصلا نمي دانند كه كسب درآمد از همكاري در فروش را چطور و از كجا بايد شروع كرد.

 

3- كسب درآمد از وبلاگ نويسي

يكي ديگر از مشاغلي كه مي توانيد بدون سرمايه اوليه در آن به كسب درآمد برسيد، وبلاگ نويسي و بلاگري است كه البته وبلاگ نويسي با بلاگري مي توانند تفاوت هايي با هم داشته باشند كه در يك مطلب مجزا به جزييات آنها خواهيم پرداخت.

اما در اين مقاله در خصوص كليات كسب درآمد از وبلاگ نويسي و بلاگري نكاتي را متذكر خواهيم شد كه مي توانيد با بكارگيري همين موارد، درآمد اينترنتي خود را شروع كنيد.

در اين روش لازم است كه شما موضوعات محبوب و پرطرفدار را شناسايي كنيد و با انتشار مطالب و ويديوهاي رايگان و جذاب، مخاطبين زيادي را به وبلاگ يا پيج اينستاگرامي و يا حتي كانال آپارات و يوتيوب خود جذب كنيد.

 

 

4- كسب درآمد از آموزش و تدريس

كسب درآمد از آموزش و تدريس آنلاين نيز يكي از بهترين روش هاي كسب درآمد مي باشد كه مي توانيد به واسطه آن، درآمد بسيار خوبي را كسب كنيد؛ بدون اينكه به جايي يا كسي وابسته باشيد.

در اين روش كافيست كه مهارت، دانش و تخصص خود را به علاقمندان آموزش دهيد و در ازاي اين آموزش دادن هم درآمد كسب كنيد.

ضمنا اين آموزش دادن مي تواند بصورت فايل هاي از قبل آماده شده باشد و يا اينكه بصورت آنلاين به مخاطبان خود آموزش دهيد. حتي مي توانيد بصورت انفرادي به مخاطبان خود آموزش و مشاوره ارائه كنيد و براي هر جلسه مشاوره، مبلغ مناسبي را دريافت كنيد. البته اين نكته را نبايد فراموش كنيد كه هرچقدر آموزش ها و مشاوره هاي شما براي مخاطبانتان كاربرديتر و راه گشا تر باشد، افراد بيشتري خواهان استفاده از آموزش هاي شما خواهند بود و اين مورد نيز بصورت مستقيم بر ميزان درآمد شما تاثير خواهد داشت.

 

 

پيشنهاد مي كنيم پس از مطالعه اين مطلب، حتما ساير مقالات مرتبط با راه اندازي و شروع كسب و كار اينترنتي را مشاهده كنيد.

چرا كسب درآمد از اينترنت جذاب است؟

اشتباهات بزرگ در زمان شروع كسب و كارهاي اينترنتي

مزاياي روش هاي كسب درآمد بدون نياز سرمايه

چقدر زمان لازم است تا كسب درآمد از اينترنت شروع شود؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.