دانلود پاورپوينت برج سي ان در تورنتو

پاورپوينت برج سي ان در تورنتو




پاورپوينت معماري برج سي ان در تورنتو ppt در 40 اسلايد تهيه شده كه براي دانشجويان معماري بسيار كاربردي مي باشد. ميتوانيد به راحتي اين پاورپوينت قابل ويرايش را دانلود كنيد. در ادامه بخشي از محتواي اين پاورپوينت را به همراه فهرست و تصوير  پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت براي بررسي شما قرار داده ايم و براي داشتن محتواي كامل مي توانيد اين فايل را خريداري نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاين به محتواي فايل دسترسي داشته باشيد. همچنين يك نسخه از اين پاورپوينت به ايميل شما ارسال خواهد شد تا هميشه به آن دسترسي داشته باشيد.

 

 

آشنايي با برج سي ان در تورنتو

تورنتو بزرگترين شهر كانادا و مركز اونتاريو يكي از متفاوت شهرهاي اين كشور است كه براي هر سليقه اي مي تواند گزينه ي مناسبي باشد. در اين شهر مسافران مي توانند از موزه ها و گالري هاي مختلف گرفته تا برج معروف ‏CN Tower‏، جزيره هاي شهر و همچنين بسياري ديگر از جاذبه ها نزديك بهم كه تنها با كمي قدم زدن مي توانيد به آن ها دسترسي داشته باشيد. ما در اين مطلب از مجله ي گردشگري الي گشت قصد داريم تا درباره ي برج سي ان در تونتو صحبت كنيم و اين برج را به طور كلي خدمتتان معرفي نماييم. برج سي ان تورنتو يكي از معروف‌ترين جاذبه‌هاي اين شهر به شمار رفته و با تفريحاتي هيجان انگيز، سه رستوران عالي و مركز خريد، براي هر فردي يك سرگرمي مناسب فراهم مي‌كند. 

 

 

برج سي ان تورنتو (كانادا)

طبقه شيشه‌اي (Glass Floor) يكي از محبوب‌ترين بخش‌هاي برج سي ان در ميان مسافران تور كانادا است، جايي كه تنها نگهدارنده آنها در ارتفاع چند صد متري بالاتر از سطح زمين، يك كفپوش شيشه‌اي است. اما نگران نباشيد؛ مي‌توانيد بر روي اين پنل‌هاي شيشه‌اي بالا و پايين هم بپريد. طبقه شيشه‌اي برج سي ان ساخته شده تا مقاوم باشد؛ اين كفپوش مي‌تواند وزن 35 گوزن شمالي را تحمل كند. آزمون‌هاي ايمني و تحمل بار، هر سال در اين طبقه انجام مي‌شوند (البته بدون حضور گوزن‌هاي شمالي). اين شيشه‌ها در واقع 5 برابر مقاوم‌تر از شيشه‌هاي تجاري تحمل‌كننده وزن ساخته شده‌اند و به مسافران تور تورنتو اين فرصت بي‌نظير را مي‌دهند تا از منظره خارق‌العاده زير پايشان، 113 طبقه بالاتر از سطح زمين لذت ببرند.

 

 

معماري برج سي ان تورنتو

رهبري تيم طراحي اين برج را ادوارد آر بالدوين عهده دار بود. او داراي كارنامه درخشاني در طي دوره كاري خود مي باشد و عضو انجمن و تشكل هاي متعــــدد فني ازجمله عضويت در موسسه معماري سلطنتي كانادا است. برج سي ان تورنتو خصوصي بوده و توسط يك شركت خصوصي اداره مي شود.

شافت برج داراي ضخامت ۶۰ سانتيمتر بوده كه به وسيله قالب لغزنده اجرا شده است بتن ريزي شبانه روزي بوده ودر هر روز حدوداً ۶متر ارتفاع بتن ريزي انجام شده است.با اين سرعت ساخت وارتفاع زياد احتمال انحراف سازه اي زياد مي باشد كه براي ضمانت قائم بودن آن، متخصصين از وسايل اپتيـــكي دقيق استفاده نموده اند و براي دسترسي به يك امتداد شـــاقولي از يك استوانه فولادي يكصد كيلو گرمي كه به يك كابل مقاوم آويزان است ودر مركز شـــافت برروي ســـكو متصل شده استفاده مي گرديد.

 

 

فهرست

آشنايي با برج سي ان در تورنتو

تاريخچه

برج سي ان تورنتو (كانادا(

برج سي ان

معماري برج سي ان تورنتو

محتواي داخل برج سي ان تورنتو

بهترين رستوران هاي برج سي ان در تونتو

رستوران ۳۶۰

هورايزِنز

لو كافه

اج واك (EdgeWalk)، قدم زدن در ارتفاع ۳۵۶ متري

عكاسي و تماشاي شهر تورنتو در ارتفاع ۳۴۲ متري

حقايق جالبي درباره برج سي ان در تورنتو

 

 

عنوان: پاورپوينت معماري برج سي ان در تورنتو

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلايد

تصوير پيش نمايش اسلايدهاي پاورپوينت

سایت‌ خوب تورنت امکان دسترسی به محتوای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند، از جمله فیلم‌ها، سریال‌ها، موزیک، کتاب‌ها، نرم‌افزارها، بازی‌ها و غیره. یکی از سایت‌های محبوب تورنت، The Pirate Bay است که از سال‌ها پیش به عنوان یکی از منابع اصلی برای کاربران محتوای دیجیتال به شمار می‌آید. این سایت با ارائه‌ی یک زیربنای گسترده از فایل‌های تورنت و ارتباط پایدار، به کاربران امکان می‌دهد به آسانی به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

 

همچنین، سایت‌های دیگری همچون 1337x و RARBG نیز در بین کاربران محبوبیت دارند. این سایت‌ها معمولاً با ارائه‌ی محتوای متنوع و با کیفیت، به عنوان جایگزین‌های مناسبی برای کاربران هستند که به دنبال محتوای دیجیتال با کیفیت و گسترده هستند. با این حال، لازم به ذکر است که استفاده از سایت‌های تورنت و دسترسی به محتوای غیرقانونی ممکن است با ریسک‌های حقوقی همراه باشد، بنابراین استفاده کنندگان باید با قوانین محلی مربوطه آشنا باشند و از این سایت‌ها به موافقت نامه‌ی معتبر استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.