دانلود پاورپوينت معماري برج سوزن فضايي سياتل

پاورپوينت معماري برج سوزن فضايي سياتل




پاورپوينت معماري برج سوزن فضايي سياتل ppt در 48 اسلايد تهيه شده كه براي دانشجويان معماري بسيار كاربردي مي باشد. ميتوانيد به راحتي اين پاورپوينت قابل ويرايش را دانلود كنيد. در ادامه بخشي از محتواي اين پاورپوينت را به همراه فهرست و تصوير  پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت براي بررسي شما قرار داده ايم و براي داشتن محتواي كامل مي توانيد اين فايل را خريداري نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاين به محتواي فايل دسترسي داشته باشيد. همچنين يك نسخه از اين پاورپوينت به ايميل شما ارسال خواهد شد تا هميشه به آن دسترسي داشته باشيد.

 

 

برج سوزن فضايي سياتل

برج سوزن فضايي نام سازه اي با ارتفاع 184 متر در قلب شهر سياتل است كه با عنوان نماد شهر از آن ياد مي شود. فاصله سطح زمين تا چراغ قرمز هشدار هواپيما در نوك برج دقيقا 184,404 متر است، عرض آن به 42 متر مي رسد و حدود 8660 تن وزن دارد. اين برج در غرب رودخانه مي سي سي پي واقع شده و در زمان ساخت بلندترين سازه در اين نقطه به حساب مي آمد. امروزه اين برج يكي از مشهورترين ديدني هاي آمريكاست. يكي از دلايل شهرت برج سوزن فضايي، مقاومت آن در برابر زلزله هاي قدرتمند است. اين مقاومت براي ساختماني با اين ارتفاع، ويژگي بسيار جالب توجهي به شمار مي رود و در كمتر سازه اي مشاهده مي شود.

 شكل ظاهري اين سازه نيز بسيار جالب است. قسمت بالايي آن شبيه ديسكي دايره اي شكل به نظر مي رسد و شباهت زيادي به بشقاب پرنده دارد؛ ظاهري كه تا حدي دليل نام گذاري اش را توضيح مي دهد.

 

 

معماري برج سوزن فضايي سياتل

در شروع پروژه  حفره اي به عمق 9 متر و عرض 36.6 متر ايجاد شد تا فونداسيون ساختمان در آن ريخته شود. بتن ريزي برج سوزن فضايي سياتل بزرگترين بتن ريزي آن دوره غرب محسوب مي شد. حجم قابل توجهي حدود 467 كاميون سيمان در يك روز براي پر كردن حفره استفاده شد و در پايان كار فونداسيوني پديد آمد كه وزني تقريبا هم وزن كل ساختمان داشت؛ فوندانسيوني به وزن 5850تن! خود بنا هم با استفاده از 72 بولت (ميله اي آهنين در ساخت و ساز) 9 متري در درون فوندانسيون استحكام داده شد. جالب است بدانيد با اينكه اين سازه ظاهري سنگين دارد اما، مركز ثقل آن فقط 1.5 متر بالاتر از زمين قرار گرفته.

 

 

آسانسور شيشه اي | قدم به ميان ابرها

يكي از جذاب ترين بخش هاي برج سوزن فضايي سياتل براي مراجعان، آسانسور شيشه اي و مرتفع آن است كه در مدتي بسيار كوتاه آن ها را به بالاترين قسمت برج مي رساند. دور تا دور آسانسور برج با شيشه پوشانده شده و همين موضوع سبب مي شود تا استفاده از آن حسي بسيار هيجان انگيز و فراموش نشدني داشته باشد.

در زمان قدم گذاشتن به داخل اين آسانسور اصلا نگران امنيت نباشيد؛ زيرا نظارتي بسيار دقيق بر روي تعمير و سرويس آسانسور صورت مي پذيرد و هر چند سال يكبار هم موتور آن تعويض و تقويت مي شود.

 

 

فهرست

برج سوزن فضايي سياتل

تاريخچه ساخت برج سوزني سياتل

1959  برج سوزن فضايي بر روي دستمال كافه شكل گرفت

961 زمين و منابع مالي

دسامبر 1961 | بزن بريم فضا

21 آوريل 1962 | روز افتتاح

1974معرفي ويدل

اضافه شدن محل برگزاري مراسم

اول آوريل 1989 | برج سوزن فضايي سقوط كرد

معماري برج سوزن فضايي سياتل

مقابله با رعد و برق

مقاومت در برابر زلزله

مشكلي به نام باد

آسانسور شيشه اي قدم به ميان ابرها

قسمت غربي

قسمت شرقي

قسمت جنوبي

 

 

عنوان: پاورپوينت معماري برج سوزن فضايي سياتل

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 48 اسلايد

تصوير پيش نمايش اسلايدهاي پاورپوينت

بهترین فیلم های فضایی

از سال 1902 و اکران اولین فیلم علمی تخیلی فضایی («سفر به ماه»)، فیلمسازان از فضا برای خلق حماسی‌ترین داستان‌ها استفاده کرده‌اند. به هر حال، تخیل ما، درست مانند فضا، گسترده است، و بنابراین هر چیزی در آن ممکن است: هر شکلی از زندگی می‌تواند وجود داشته باشد، هر نوع فناوری را می‌توان استفاده کرد و هر جهانی را می‌توان کاوش کرد…بهترین فیلم های فضایی

بنابراین، نکته مهم در مورد فیلم‌ های فضایی این است که آنها می‌توانند هر چیزی باشند: کمدی، درام، ترسناک. فضا فقط یک محیط است، پس زمینه‌ای که داستان نویسان می‌توانند بر اساس آن هر نوع داستانی را بسازند که مطابق میل آنها باشد. امکانات فضا بی‌پایان است، شاید به همین دلیل است که فیلم‌ های باورنکردنی زیادی پیرامون آنجا ساخته می‌شوند. این لیست شامل انواع لحن‌ها و ژانرها است، بنابراین اگر به دنبال چیز کمی خاص‌تر هستید، لیست بهترین فیلمهای فضایی ویجیاتو را بررسی کنید.


Interstellar

فیلم Interstellar: کمی بیش از یک سال پس از اکران فیلم خوش‌نام «جاذبه»، کارگردان با استعداد انگلیسی، کریستوفر نولان، «میان‌ستاره‌ای» را ارائه می‌کند: فیلمی درباره اینکه چگونه آخرین امید بشر برای بقا در کاوش در مناطق جدید فضا نهفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.