دانلود پاورپوينت تحليل طراحي موزه هنري ليون فرانسه

 





اين فايل شامل تحليل طراحي موزه هنري ليون فرانسه در قالب پاورپوينت و داراي 35 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد واين پاورپوينت براي دانشجويان رشته معماري كاربرد دارد.از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن ودر پايان پيش نمايشي از اسلايدهاي اين پاورپوينت قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل طراحي موزه هنري ليون فرانسه ، 35 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:

گروه طراحي
 مساحت
 موقعيت
تاريخچه
معرفي پروژه موزه هنري ليون فرانسه
هدف طراحي

بررسي فرم موزه هنري ليون فرانسه

چالش طراحي موزه هنري ليون فرانسه
ريزفضاها
روند طراحي: موزه هنري ليون فرانسه
پلان طبقات موزه هنري ليون فرانسه
مقطع
و...

 

مختصري از متن:

در ژوئيه 1999 ، مقامات فرانسوي تصميم گرفتند پروژه اي را براي ايجاد يك موزه جديد در ليون احداث كنند . آنها به دنبال مكاني جديد براي ميزباني مجموعه هاي موزه تاريخ طبيعي قديمي بودند.

پس از مشكلات متعدد ، اين موزه جديد سرانجام در دسامبر 2014 افتتاح شد. اين شاهكار واقعي معماري 190 متر طول ، 90 عرض و 41 متر ارتفاع دارد. اين طرح در طي مسابقه اي انتخاب شد. در اين مسابقه گروه معماري Coop Himmelbe برنده مسابقه موزه فرانسه در سال 2001 شده بود. اين موزه براي انتقال دانش و اطلاعات به نسل هاي آينده برنامه ريزي شده و صرفاً به عنوان يك موزه براي بازديد مي باشد.

زمين ساختمان موزه در شبه جزيره اي واقع شده است كه 100 سال پيش به طور مصنوعي ايجاد شده و در محل تلاقي رودخانه هاي Rhône و Saône مي باشد تا ساخت يك بنا با كاربري مورد نظر را به انجام  برساند. اين موزه جديد ، كه شامل مجموعه بزرگي از موزه علوم طبيعي است كه در نيمه دوم قرن نوزدهم تأسيس شده است.

 

عنوان : تحليل طراحي موزه هنري ليون فرانسه

فرمت : پاورپوينت

تعداد صفحات : 35

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

 

  •  
  •  

     

     



     

     

     

     

    هداياي سفارش طراحي سايت فروشگاهي كالا و فايل

     

    با ثبت سفارش طراحي سايت فروشگاهي جامع كالا و فايل؛ علاوه بر امكانات كاربردي و ممتازي كه دريافت مي كنيد، هداياي ارزشمندي را نيز بصورت رايگان دريافت خواهيد كرد. هدايايي مانند 5 گيگابايت هاست يك ساله رايگان براي نگهداري اطلاعات و محتواي سايتتان، سامانه پيامكي متصل به سايت شما همراه با شماره اختصاصي رايگان، پشتيباني 4 ماهه رايگان و دامنه ir يك ساله رايگان و 5 رپورتاژ آگهي رايگان در سايت درآمد برتر و همچنين 5 رپورتاژ آگهي رايگان در سايت فايل ناب. در ادامه ليست اين هداياي رايگان را مشاهده مي كنيد:

    5 گيگابايت هاست رايگان به مدت يك سال

    سامانه پيامكي همراه با شماره اختصاصي رايگان

    دامنه ir رايگان

    4 ماه پشتيباني رايگان

    5 رپورتاژ آگهي رايگان در سايت درآمد برتر

    5 رپورتاژ آگهي رايگان در سايت فايل ناب

    ارزش اين هدايا بيشتر از 2 ميليون تومان است كه شما تمام اين موارد را بصورت رايگان دريافت خواهيد كرد.

    در خصوص اهميت رپورتاژ آگهي و اينكه رپورتاژ آگهي چيست بايد بگوييم كه رپورتاژ آگهي يك مطلب تبليغاتي است كه بصورت دائمي در سايت مقصد وجود خواهد داشت و لينك هايي كه از اين رپورتاژ آگهي به سايت شما داده شده، باعث ورود مشتريان از سايت مقصد به سايت شما شده و همچنين بهبود جايگاه سايت شما در گوگل را به همراه خواهد داشت و هر دوي اين موضوعات منجر به افزايش فروش و افزايش درآمد شما خواهد شد.

    براي مشاهده ادامه مطلب روي عبارت زير كليك كنيد:

    طراحي سايت فروشگاهي كالا و فايل

     

ضمایر در زبان فرانسه که برای اشاره به اشخاص یا اشیاء بکار می‌روند بسیار مهم و کاربردی هستند. ضمایر در زبان فرانسه نقش مشخصی در جمله دارند و می‌توانند به عنوان فاعل، مفعول، ملکی، تکمیلی و... عمل کنند. ضمایر فرانسوی به دو دسته تقسیم می‌شوند: ضمایر فردی (Pronoms Personnels) و ضمایر ملکی (Pronoms Possessifs).

 

ضمایر فردی، مانند je (من)، tu (تو)، il/elle (او)، nous (ما)، vous (شما) و ils/elles (آن‌ها) استفاده می‌شوند. این ضمایر به جای اسم افراد یا گروه‌هایی که به آنها اشاره می‌کنند، قرار می‌گیرند.

 

ضمایر ملکی نیز به صورت مثل mien (مال من)، tien (مال تو)، sien (مال او)، nôtre (مال ما)، vôtre (مال شما) و leur (مال آن‌ها) بکار می‌روند و برای اشاره به ویژگی‌هایی که به فرد متعلق دارند به کار می‌روند.

 

استفاده صحیح از ضمایر در زبان فرانسه مهارتی است که در یادگیری و مکالمه زبان بسیار اهمیت دارد و باید با تمرین مداوم و استفاده موثر از آنها تقویت شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.