دانلود پروژه هاي معماري بخش دهم

پاورپوينت بررسي معماري سيتي هال لندن

اين فايل شامل بررسي معماري سيتي هال لندن در قالب پاورپوينت و داراي 35 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل سالن همايش Valpoi Busstand هند و دو نمونه موردي ديگر 

اين فايل شامل تحليل سه نمونه سالن همايش با عنوان هاي  سالن همايش Valpoi Busstand  هند+ سالن كنفرانس جديد براي سازمان WIPO و  تالار كنفرانس و آمفي تئاتر پلاسنسيادر قالب پاورپوينت و داراي 47 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل  سالن كنسرت فيلارمونيك

اين فايل شامل تحليل سالن كنسرت فيلارمونيك در قالب پاورپوينت و داراي 28 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل دبيرستان Braamcamp Freire

اين فايل شامل تحليل دبيرستان Braamcamp Freire در قالب پاورپوينت و داراي 21 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل دانشگاه زنان اوها

اين فايل شامل تحليل دانشگاه زنان اوها در قالب پاورپوينت و داراي 26 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ساختمان اداري بانك Co Op در قبرس + دو نمونه ديگر

اين فايل تحليل ساختمان اداري بانك Co Op در قبرس+ دو نمونه ديگر در قالب پاورپوينت و داراي 42اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل خوابگاه مدرسه Stowe / معماري MICA + دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل خوابگاه مدرسه Stowe / معماريMICA + خوابگاه دانشجويي TIETGEN
و خوابگاه  بوسلبورگ اثر Kresings GmbH در قالب پاورپوينت و داراي 49 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل مركز موسيقي Ryan دانشگاه Northwestern

اين فايل شامل تحليل مركز موسيقي Ryan دانشگاه Northwestern در قالب پاورپوينت و داراي 28 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل مسجد الارشاد در اندونزي + دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل  سه نمونه مسجد با عنوان هاي مسجد الارشاد در اندونزي+ مسجد مدرن Punchbowl  و مسجد مصر“Basuna در قالب پاورپوينت و داراي 41 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل  مدرسه معماري در انسيتوي تكنولوژي سلطنتي

اين فايل شامل مدرسه معماري در انسيتوي تكنولوژي سلطنتي در قالب پاورپوينت و داراي  23 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل كافه Cella پرتغال + دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل كافه Cella – پرتغال+ كافه رستوران ساحلي “Bright & Bay Foodو كافه Green Origin در قالب پاورپوينت و داراي 36 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت مطلق گرايي اخلاقي

پاورپوينت مطلق گرايي اخلاقي شامل 27 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

 

پاورپوينت زندگي نامه آيت الله سيد حسين بروجردي

پاورپوينت زندگي نامه آيت الله سيد حسين بروجردي شامل 39 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

 

پاورپوينت تحليل طراحي پل عابر پياده حقاني+ دو نمونه موردي ديگر 

 

 

 

پاورپوينت تحليل ساختمان مسكوني كهريزك

اين فايل شامل تحليل ساختمان مسكوني كهريزك در قالب پاورپوينت و داراي 19 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت سازه هاي پوسته اي پيش ساخته

نياز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسكن، ضرورت استفاده از سيستم هاي ساختماني و مصالح جديد به منظور ارتقا كيفيت ساخت ، افزايش سرعت ساخت ، افزايش عمر مفيد ساختمان ها ، سبك سازي و افزايش مقاومت در برابر زلزله را بيش از پيش مطرح ساخته است .

 

 

پاورپوينت مطالعات منطقه 6 شيراز

اين منطقه در شمال غرب شيراز واقع شده است و از سمت جنوب شرقي به منطقه يك ، از شمال غرب به سمت جاده سپيدان و ياسوج و از جنوب غربي به سمت كوه دراك منتهي مي شود .  

 

مطالعات جغرافيايي 

اين منطقه از غرب توسط بولوار فرهنگ شهر ، از شمال توسط مرز اراضي صنايع الكترونيك و رودخانه خشك ، از شمال شرقي و شرق توسط باغهاي قصرالدشت و از جنوب توسط خيابان شمس معالي آباد محدوده مي شود . ( البته محدوده طرح تفصيلي )
اين منطقه در مرغوبترين اراضي شمال غرب شيراز واقع شده است ودر مجموع بافتي نوساز دارد كه محصول توسعه شهري شيراز به سمت شمال غرب در دهه هاي اخير است . احداث كارخانه صنايع الكترونيك و مجموعه هاي آپارتماني معالي آباد و ايجاد دسترسيهاي مناسب به اين منطقه – در پيش انقلاب – جاذبه لازم را جهت گسترش موجهاي توسعه مسكوني فراهم آورد و بعد از انقلاب طرحهاي تفكيكي كه اغلب بدون رعايت حداقل ضوابط شهرسازي ، همراه با فعاليت بساز و بفروشها ، بورس بازي زمين و … است ، در اين منطقه آغاز شد .
منطقه شش به دلايل موقعيت استقرار ، هسته اوليه شكل گيري و زمان گسترش آن ، وضعيت كاملا متفاوتي از ساير مناطق شيراز دارد . اين تفاوت در نقش منطقه بر كلان شهر شيراز و مسايل و معضلات دروني منطقه متبلور شده است .

 

 

پاورپوينت تحليل خانه كاوه در تهران 

اين فايل تحليل خانه كاوه در تهران ميلواكي در قالب پاورپوينت و داراي 20 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

 

پاورپوينت تحليل ويلاي KDP + دو نمونه ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه ويلا با عنوان هاي  ويلاي KDP + ويلاي باغ گل لواسان  و ويلاي مسكوني UP در قالب پاورپوينت و داراي 43 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل و بررسي علم بيونيك

بيونيك

القا كردن زنده بودن بنا

علم سيستمهايي كه شالوده آنها سيستم زنده يا خصوصيات سيستمهاي زنده را دارند، علم بيونيك مي نامند.

 

 

پاورپوينت تحليل مركز پيشرفته مراقبت كودكان Buerger – آمريكا

اين فايل شامل تحليل مركز پيشرفته مراقبت كودكان Buerger واقع در آمريكا در قالب پاورپوينت و داراي 18 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل كودكستان كشاورزي و دو نمونه ديگر

اين فايل شامل  تحليل سه نمونه مهدكودك  با عنوان هاي كودكستان كشاورزي  + مركز پيش دبستاني ، مهد كودك معماران MoDus  و  مهد كودك جيانگ سو بيشا اثر Crossboundaries در قالب پاورپوينت و داراي 44 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل كافه كتاب ¾۹ كلمبيا و دو نمونه ديگر

اين فايل شامل بررسي معماري سه نمونه كافه كتاب با عنوان هاي تحليل كافه كتاب ¾۹ – كلمبيا + كافه كتاب لانگشنگ و كافه كتاب Rong Bao Zhai  در قالب پاورپوينت و داراي 36 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت تحليل طرح توسعه موزه ملي سوئيس

اين فايل شامل تحليل طرح توسعه موزه ملي – سوئيس در قالب پاورپوينت و داراي 25 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل ساختمان شهرداري Bonito زيبا برزيل و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه ساختمان اداري با عنوان هاي  ساختمان شهرداري (Bonito زيبا) برزيل+ دو نمونه موردي ديگردر قالب پاورپوينت و داراي 44 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.