دليل تعطيلي تمرين پرسپوليس، اعتصاب بازيكنان پرسپوليس؟

دليل اصلي تعطيلي تمرين پرسپوليس در روز چهارشنبه مشخص شد.

چرا تمرين پرسپوليس تعطيل شد ؟ / گل‌ محمدي : از بازيكنان خجالت مي‌كشيدم!

تمرين روز چهارشنبه تيم فوتبال پرسپوليس در حالي تعطيل شد كه گفته مي‌شد بازيكنان اين تيم به علت دريافت نكردن مطالبات مالي خود قصد دارند اعتصاب كنند.

مجيد صدري سرپرست سابق باشگاه پرسپوليس قول پرداخت مطالبات مالي سرخپوشان را پيش از ديدار با فجرسپاسي شيراز داده بود، اما او استعفا داد تا پرداخت بخشي از مبلغ قرارداد بازيكنان منتفي شود! سرپرست سابق باشگاه پرسپوليس زماني كه متوجه شد وزارت ورزش و شخص حميد سجادي با رضا درويش به توافق رسيده اند تصميم به استعفا گرفت تا خودش با پاي خودش از اين باشگاه برود.

شب بازي با فجرسپاسي شيراز، رضا درويش به همراه اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در اردوي سرخپوشان حاضر شد و پس از شنيدن درد دل‌هاي يحيي گل محمدي، حميد مطهري و سيد جلال حسيني قول داد به زودي به اين مشكلات رسيدگي خواهد كرد. شاگردان يحيي گل محمدي هم تصور كردند پس از بازي با فجرسپاسي شيراز مديرعامل جديد به سياق هميشه درصدي از قرارداد فصل جاري آنان را پرداخت خواهند كرد غافل از اينكه...

درويش مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس ظاهرا پيگير تامين منابع مالي شد، اما تاكنون تلاش‌هاي او بي‌نتيجه بوده است! جالب آن كه مديريت جديد باشگاه پرسپوليس حتي پاداش نيز براي دو برد متوالي شاگردان گل محمدي در ليگ برتر و جام حذفي برابر فجر سپاسي و ذوب آهن اصفهان پرداخت نكرد تا سرخپوشان را نگران و دلخور كند.

با توجه به اين كه مشكلات مالي در باشگاه زياد است، قبل از بازي با ذوب آهن بحث اعتصاب بازيكنان مطرح شده بود، اما اين اتفاق رخ نداد. بازيكنان در فصل جاري فقط ۲۰ درصد از پول خود را گرفته‌اند. تيم شرايط خوبي ندارد و برهمين اساس يحيي گل محمدي تصميم گرفت به بهانه ريكاوري به شاگردانش استراحت بدهد.

به گفته يك منبع مطلع و نزديك به تيم پرسپوليس، يحيي گل محمدي درهفته‌هاي اخير به ويژه پس از استعفاي مجيد صدري آن قدر با شاگردانش حرف زده و به آن‌ها اميد پرداخت پول داده كه خودش هم خسته شده است.

بنابر شنيده ها گل محمدي به يكي از دست اندركاران باشگاه پرسپوليس گفته است: تمرين روز چهارشنبه را تعطيل كردم، چون رويم نمي‌شد توي چشم بچه‌ها نگاه كنم!

احتمال اينكه پس از بازي با فولاد خوزستان و پايان تعطيلي ۳ روزه سرخپوشان، بازيكنان پرسپوليس تمرين نكنند زياد است! البته اين اعتصاب در صورتي است كه تا پايان بازي با فولاد خوزستان و تعطيلي ۳ روزه تمرينات پرسپوليس، باشگاه پولي به حساب شاگردان يحيي گل محمدي واريز نكند.

كسب درآمد از آموزش زبان برنامه نويسي اندرويد از طريق اينترنت

كسب درآمد از آموزش عكاسي به صورت آنلاين

كسب درآمد از آموزش فيلمبرداري از طريق فضاي مجازي

كسب درآمد ميليوني از آموزش هوش مصنوعي به صورت اينترنتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.