دانلود پروژه هاي معماري بخش پانزدهم

پاورپوينت مصالح مدرن ساختماني

با توجه به تحولات قرن اخير كه در كليه علم  فنون منجمله در صنعت ساختمان سازي ايجاد گرديد و با توجه به رشد روزافزون جمعيت و احتياج جوامع بشري به مسكن بيشتر و در نتيجه احتياج به گسترش شهرها كارشناسان متوجه شدند كه اگر شهرها بطوري افقي گسترش يابد رسانيدن سرويسهاي شهري مانند آب و برق و تلفن – گاز و همچنين پست-آسفالت و غيره به شهروندان با مشكل مواجه خواهد گرديد. بدين لحاظ تشخيص دادند كه شهرها مي بايد به طور عمودي گسترش يابد در نتيجه ساختمان هاي يك يا دو طبقه قرون 18 و 19 به ساختمان هاي بلند قرن بيستم تبديل گرديد. 
رفته رفته مصالحي مانند آجر و آهك و ملات هاي كم مقاومت منسوج شده و مصالح مرغوب تري كه بتواند بارهاي فشاري و كششي بيشتري را تحمل نمايد مورد توجه قرار گرفت كه در رأس آنها سيمان و انواع فولاد  مي باشد كه روز به روز مراحل تكامل خود را طي نموده و هر لحظه در آزمايشگاه هاي مهم دنيا در اثر آزمايشات شبانه روزي انواع مرغوب تر و كامل تري از آن ارائه مي گردد...

 

 

پاورپوينت نور در معماري

نورشفافترين ،نرمترين ، آساترين وارزانترين مواد ساختاري موجود در توليدكيفيت ها واشياي موردنياز محيط انساني است چيزي است كه امكان شخصيت سازي وحيات بخشيندن به فعاليتهاي روزمره وبازنمائي زندگي درتصورات وحالات رواني متغيررا فراهم مي سازد 

نور نه تنها نقش مهمي درارزش گذاري بر عناصر معماري دارد .بلكه يكي از عوامل مهم تعيين كنندة فضا نيز محسوب مي شود نوردر دگرگوني ماهيت فضايي وكالبدي تاثيري بسيار دارد.

 

 

پاورپوينت تحليل فِنگ شويي

اكثر انسانها نسبت به محيط زندگي خود بي توجه هستند و از تاثيراتي كه اين محيط بر وجودشان مي گذارد غافل اند . حال آنكه گفته مي شود محيطي كه در آن زندگي مي كنيم محيط كاملي است كه بر مبناي فعل و انفعالات متقابل نظام خورشيدي(آسمان) ، محيط اطراف(زمين) و تاريخ تولد(فرديت)‌بنا شده است . بنابراين براي يك زندگي آرام و متعادل ، همنوايي با نظام خورشيدي ، زمين و حتي تاريخ تولد ضروري به نظر مي رسد . اين همنوايي و هماهنگي توسط روشهايي چون فنگ شويي ايجاد مي شود .

 

 

 

پاورپوينت تكنولوژي بتن خودتراكم scc

 بتن خود تراكم " يكي از انواع بسيار جالب بتن هاي توانمند است كه در بدو امر براي كاربرد در قطعات بتن آرمه پر آرماتور ابداع و ساخته شد و امروزه كاربرد اين نوع بتن يكي از مشكلات عمده اجراي كارهاي بتني در محيط هاي شهري را حل مي كند كه عبارت از آلودگي صوتي ناشي از كاربرد ويبراتور براي لرزاندن و بتن ريزي است. اين آلودگي صوتي، كاربرد شبانه بتن در محيط هاي شهري را غير عملي مي سازد ولي با كاربرد بتن خود تراكم، ديگر نيازي به لرزاندن بتن نيست و مي توان كارهاي اجرايي را در مدت شب نيز ادامه داد. امروزه در برخي از كشورها به منظور برجسته كردن اين مشخصه بتن خود تراكم، به آن نام " بتن بي صدا " داده اند.

 

 

پاورپوينت آشنايي با معماري جهان 1175 معماري ساسانيان

هر دو بخش معماري ايران، چه بخش قبل از اسلام كه دو دوره درخشان طولاني و چندين صد ساله هخامنشي و ساساني را در بر مي گيرد و چه بخش بعد از اسلام كه حداقل تا زمان صفوي ، يعني در يك دوره هزار ساله ، سير تكاملي مستمري داشته است، از قسمت هاي مهم تاريخ معماري جهان به حساب مي آيند .

 

 

پاورپوينت تحليل و بررسي داربستها

در سراسر جهان، تروما شايع ترين علت مرگ و بيماري در ميان افراد 44-3 سال محسوب مي شود. بنابر گزارش سازمان جهاني كار (ILO) هر ساله 1.1 ميليون مرگ بر اثر بيماري و حوادث ناشي از كار در جهان اتفاق مي افتد.

 حوادث و بيماري هاي ناشي از كار خصوصا در كشورهاي در حال توسعه از وسعت و شدت بيشتري برخوردار هستند. اين مطالعه جهت شناسايي هر چه بهتر علل مرگ بر اثر حوادث حين كار، طراحي و در شهر تهران اجرا گرديده است.

 

آشنايي با نظريه خطا

پاورپوينت آشنايي با نظريه خطا شامل 22 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است.

اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

 

زندگينامه حاجي ميرزا آقاسي

پاورپوينت زندگينامه حاجي ميرزا آقاسي شامل 31 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است.

اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

 

پاورپوينت تحليل خانه مسكوني Alpha و دو نمونه ديگر

اين فايل شامل تحليل سه خانه مسكوني با عنوان هاي خانه مسكوني Alpha +  يك ساختمان مسكوني در خيابان Vase Stajića / Kuzmanov and Partners و ساختمان مسكوني سيپان / استوديوي RYRAدر قالب پاورپوينت و داراي 49 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل خوابگاه دانشگاهMIT درآمريكا

اين فايل شامل تحليل خوابگاه دانشگاهMIT درآمريكا در قالب پاورپوينت و داراي 19اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل مركز نمايشگاهي بازاريابي خليج پرينس

اين فايل شامل تحليل مركز نمايشگاهي بازاريابي خليج پرينس در قالب پاورپوينت و داراي 21 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل غرفه نمايشگاهي الكترونيك در چين SIADR و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه موردي غرفه نمايشگاه با عنوان هاي  غرفه نمايشگاهي الكترونيك در چين + اكسپو پاويون لهستان 2010 و اكسپوي جهاني باغ پكن در قالب پاورپوينت و داراي 62 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل باغ ايراني در نهمين اكسپوي جهاني باغ پكن

اين فايل شامل تحليل  باغ ايراني در نهمين اكسپوي جهاني باغ پكن در قالب پاورپوينت و داراي 20 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است.

 

پاورپوينت تحليل معماري دانشگاه آيووا و دو نمونه موردي ديگر 

اين فايل شامل تحليل سه  نمونه دانشكده هنر با عنوان هاي   دانشكده هنر دانشگاه آيووا  + دانشكده معماري McEwen و دانشكده معماري Abedian  در قالب پاورپوينت و داراي 73  اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل مدرسه نيو سيتي و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه موردي مدرسه با عنوان هاي  مدرسه نيو سيتي + مدرسه Skovbakke و  مدرسه Alfa Omega  در قالب پاورپوينت و داراي 44 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت بررسي معماري ساختمان تجاري  اداري ميكا ۹۱۱

اين فايل شامل بررسي معماري ساختمان تجاري - اداري ميكا ۹۱۱در قالب پاورپوينت و داراي 19 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل موزه هنرهاي مدرن فردريك وايزمن

اين فايل شامل تحليل موزه هنرهاي مدرن فردريك وايزمن در قالب پاورپوينت و داراي 32 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

 

 

پاورپوينت تحليل موزه هنرهاي معاصر MAIIAM تايلند و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه موزه با عنوان هاي  موزه هنرهاي معاصر MAIIAM- تايلند+ موزه اشتودل / اشنايدر + شوماخر و  موزه اردوسدر قالب پاورپوينت و داراي 51 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

پاورپوينت تحليل كتابخانه عمومي دس موينس

اين فايل شامل تحليل تحليل كتابخانه عمومي دس موينس  در قالب پاورپوينت و داراي 21 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

پاورپوينت تحليل آسايشگاه بيماران مبتلا به آلزايمر در فرانسه

در اين فايل آسايشگاه بيماران مبتلا به آلزايمر در فرانسه واقع مورد بررسي قرار گرفته است اين فايل داراي 21اسلايد قابل ويرايش مي باشد.اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد واين پاورپوينت براي دانشجويان رشته معماري كاربرد دارد.از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن ودر پايان پيش نمايشي از اسلايدهاي اين پاورپوينت قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل معماري ساختمان اداري P.S.P تهران

اين فايل شامل تحليل ساختمان اداري P.S.P - تهران در قالب پاورپوينت و داراي 19 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل مووي پارك واندا در چين

اين فايل شامل تحليل تحليل مووي پارك واندا  واقع در چين  در قالب پاورپوينت و داراي 18 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

پاورپوينت بررسي خانه‌هاي هوشمند

خانه هوشمند معمولاً يك خانه يا ساختماني است كه در آن از تجهيزات خاصي با ساختار ويژه جهت كنترل و مانيتورينگ خانه استفاده مي گردد.

فرض كنيد در يك زمستان سرد ناگهان تصميم مي گيريد كه تعطيلات آخرهفته را به دور از جنجال و هياهوي شهر شلوغ خود با استراحتي كوتاه در يكي از شهرهاي خوش آب و هواي كشور بگذرانيد . تصور كنيد در هنگام بازگشت به سوي محل سكونت خود با يك پيام كوتاه از طريق تلفن همراهتان به راحتي محيط خانه را پذيراي حضور خود مي كنيد.

بخاري ها را روشن و دماي مطلوبتان را در اتاق ها و فضاي خانه فراهم مي كنيد ، آب گرم حمام را محك مي زنيد و چراغ ها را پيش از رسيدن روشن مي كنيد تا در هنگام ورودتان به منزل هيچ مشكل خاصي نداشته باشيد. از سوي ديگر با يك پيام كوتاه مشابه به محل مسكوني تان در شهر مي توانيد از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شويد و با به كار انداختن سيستم ايمني خانه از شر دزدها در امان باشيد.

 

 

 

پاورپوينت تحليل هنرستان موسيقي Maizières و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل سه نمونه موردي هنرستان موسيقي با عنوان هنرستان موسيقي Maizières + تحليل هنرستان موسيقي گراند پارك ورساي / جولي و لوآرت؛ هنرستان موسيقي ايكس آن پرووانس | كنگو كوما و همكاران و هنرستان موسيقي در منطقه 17 هجدهم پاريس / معماري بازالتدر قالب پاورپوينت و داراي62 اسلايد قابل ويرايش مورد بررسي قرار گرفته است.

اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

طراحي سايت فروشگاهي كالا و فايل فقط با 10 ميليون تومان

هر امكاني كه براي يك سايت فروشگاهي نياز داريد را در اينجا براي شما فراهم كرده ايم. از فروش كالا گرفته تا فروش آموزش و محصولات دانلودي. همچنين يك بخش مجزا براي ثبت مطالب در اختيار خواهيد داشت تا با توليد محتواي ارزشمند، جايگاه سايت خود را در گوگل بالا ببريد و جزو نتايج برتر گوگل باشيد و به اين ترتيب با جذب مخاطبين هدفمند به سايتتان، ميزان فروش خود را افزايش دهيد.

همچنين در كنار سيستم هوشمند ارسال ايميل، يك سيستم اطلاع رساني پيامكي نيز در اختيار خواهيد داشت و مي توانيد در زمان هاي فروش ويژه، به مشتريان و مخاطبان خود اطلاع رساني كنيد و در جشنواره هاي فروش، ميزان فروش خود را بيشتر كنيد. البته اين سيستم اين قابليت را دارد كه به شماره هايي كه تبليغات پيامكي را مسدود كرده اند نيز پيامك ارسال كند. همچنين وضعيت سفارشات (خريدموفق ، ارسال محصول و ...) از طريق پيامك به مشتريان اطلاع رساني مي شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.