دانلود پاورپوينت بازاريابي دهان به دهان چيست

 

پاورپوينت بازاريابي دهان به دهان چيست




پاورپوينت بازاريابي دهان به دهان چيست شامل 54 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

مختصري از متن

مقدمه

همه‌ي ما با شنيدن نام بازاريابي دهان به دهان (كه در انگليسي با نام Word Of Mouth Marketing يا WOM ناميده مي‌شود) يادِ داستان يك كلاغ چهل كلاغ مي‌افتيم؛ البته اين يك كلاغ چهل كلاغ‌ها از آن نوع حرف آوردن و بردن‌هاي خانه‌خراب‌كن نيستند، اين چرخش حرف‌هاي دهان به دهان تأثير اعجاب و آور و مثبتي را در هر كسب‌وكاري به همراه خواهند داشت.

بگذاريد با اين يك جمله شروع كنيم: ۹۲% از مصرف‌كننده‌ها، پيشنهادهاي دوستان يا خانواده‌شان را بيشتر از هر نوع ديگري از تبليغات باور مي‌كنند. اين آمار ساده، يكي از قدرتمندترين حقايق در بازاريابي را در خود پنهان كرده است: بزرگ‌ترين سرمايه بازاريابي شما، پايگاه مشتريان فعلي شماست.

قدرت جادويي بازاريابي دهان به دهان، بيش‌ از پيش خودش را به رخ كشيده است، از يك رستوران ساده‌ي محلي در شمال كشور خودمان تا ظهور و بروز شبكه‌هاي اجتماعي قدرتمندي مثل فيس‌بوك تا به‌يادماندني‌ترين كمپين‌هاي تبليغاتي شركت‌هاي بزرگ مثل كوكاكولا و حتي تا ماركتينگ برند جادويي هري پاتر و همين اپليكيشن كار راه بينداز اسنپ و يا فروشگاه بزرگي مثل ديجي‌كالا، همه به‌نوعي تحت تأثير جادوي قدرتمند بازاريابي دهان به دهان بوده‌اند.

در اين مبحث سعي دارم تا بازاريابي دهان به دهان را توضيح داده و استراتژي‌هاي موفق پياده‌سازي آن را با يكديگر مرور كنيم.

 

بازاريابي دهان به دهان چيست؟

امروزه بسياري از كسب‌وكارها در سراسر دنيا براي جلب مخاطب‌هاي جديدشان به‌صورت ميلياردي سرمايه‌گذاري مي‌كنند؛ درحالي‌كه پتانسيل‌هاي بازاريابي مشتري‌هاي فعلي‌شان را در نظر نمي‌گيرند. قدرت پيشنهادهاي دهان به دهان بيش‌ازاندازه است؛ و هنگامي‌كه راه‌هاي مختلفي براي تقويت پايگاه مشتريان فعلي وجود دارد، هيچ‌كدام به‌اندازه‌ي بازاريابي دهان به دهان مؤثر و قوي نيستند.

بازاريابي دهان به دهان يا WOMM (همان مخفف Word Of Mouth Marketing!) به طور كلي يعني تأثيرگذاري فعال و برانگيختن طبيعي گفت‌وگوهاي حول يك برند، سازمان، محصول و يا رويداد.

به زبان ساده، بازارياب دهان به دهان به دنبال ايجاد يك موضوعي قابل‌بحث و سپس مشتاق كردن مردم براي صحبت در مورد آن هستند. مردم همان‌طور كه گفتم عاشق مرجع داشتن هستند و به صحبت‌هاي دوستانشان در مسائل مربوط به خريد يك محصول به‌راحتي اعتماد مي‌كنند. بازارياب‌هاي دهان به دهان به دنبال ايجاد يك زنجيره‌ي پر از مرجع براي ايجاد ترافيك، سرنخ و يا موقعيت‌هاي فروش براي يك برند هستند.

در حقيقت در بازاريابي دهان به دهان، محصول شما بايد به قدري قدرتمند باشد تا مشتريان دليلي براي تعريف و صحبت درباره محصول شما داشته باشند. زماني كه مشتري از محصول يا خدماتي رضايت داشته باشد، چه اتفاقي مي‌افتد؟ سعي مي‌كند آن را به دوستان و آشنايان خود معرفي كند و در اين راه از اعتبار خود مايه مي‌گذارد!

درحالي‌كه بسياري از استراتژي‌هاي بازاريابي نيازمند مطالعه‌ي دقيق براي استخراج آمارهاي درست هستند، بازاريابي دهان به دهان بي‌هيچ زحمتي و بدون تحليل‌هاي پي‌درپي و مطالعه‌ي شاخص‌هاي آماري، آمارهاي خودش را نشان مي‌دهد. بياييد نگاهي به بعضي از آمارهاي مربوط به بازاريابي دهان به دهان بيندازيم تا قدرتمند بودن آن را دريابيم:

  • ۷۴% از مصرف‌كننده‌ها، تعريف و تمجيد از يك كالا را به‌عنوان عامل كليدي تصميم‌گيري خريدشان مي‌دانند.
  • ۹۲% از مصرف‌كننده‌ها پيشنهادهاي دوستان يا خانواده‌شان را بيشتر از هر نوع ديگري از تبليغات باور مي‌كنند.
  • نسل هزاره‌ي سوم (متولدين دهه 90 به بعد ميلادي)، بازاريابي دهان به دهان را به عنوان عاملي تأثيرگذار در تصميم‌گيري‌ خريد يك محصول در نظر گرفته‌اند.
  • ۶۸% از نظرات اطمينان‌بخش در خريد محصولات آنلاين، به خاطر خواندن نظرات ديگر مصرف‌كننده‌ها بوده است.
  • ۷۲% مي‌گويند خواندن نظرات يك مصرف‌كننده درباره‌ي يك موضوع، اطمينان‌شان را نسبت به يك كسب‌وكار افزايش مي‌دهد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

بازاريابي دهان به دهان چيست؟

تاريخچه بازاريابي دهان به دهان

چرا بازاريابي دهان به دهان موفق است؟

مفاهيم و مدل‌سازي بازاريابي دهان به دهان

چگونه بازاريابي دهان به دهان خودمان را خلق كنيم؟

چهار نمونه‌ي بي‌نظير از بازاريابي دهان به دهان خارجي

چهار نمونه‌ي موفق از بازاريابي دهان به دهان ايراني

براي يك استراتژي موفق در بازاريابي دهان به دهان چه‌كارهايي را انجام ندهيد؟

نتيجه آخر: بازاريابي دهان به دهان هميشه موفق است؟

 

عنوان : بازاريابي دهان به دهان چيست

فرمت : پاورپوينت

تعداد صفحات : 54

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

بازاريابي دهان به دهان چيست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.