دانلود پاورپوينت اتوماسيون بازاريابي چيست

پاورپوينت اتوماسيون بازاريابي چيست




پاورپوينت اتوماسيون بازاريابي چيست شامل 45 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

مختصري از متن

مقدمه

اگر بگوييم اتوماسيون بازاريابي سخت و پيچيده است، اغراق نكرده‌ايم. در نگاه اول، اتوماسيون بازاريابي بسيار ساده و  راحت به نظر مي‌آيد، اما وقتي عميق‌تر به آن نگاه مي‌كنيم، حتي اگر در كارهاي روزانه‌ با آن سروكار داشته باشيم، غافلگيركننده است.

اتوماسيون بازاريابي در صورت استفاده‌ي صحيح، براي بازاريابان و كسب‌و‌كارها بسيار مفيد خواهد بود و باعث مي‌شود تا با راندمان بالا به اهداف فروش خود برسند. با اين حال، ابهامات زيادي دراين‌باره وجود دارد كه واقعاً اتوماسيون بازاريابي چيست؟ در اين مبحث توضيح مي دهيم كه اتوماسيون بازاريابي چيست و چگونه مي‌تواند در تجارت كاربردي باشد.

 

اتوماسيون بازاريابي چيست؟

اتوماسيون بازاريابي، استفاده از نرم‌افزارها براي ارسال پيام‌هاي مخصوص (نه عمومي) به مشتريان است. اين نرم‌افزارها قابليتي براي شما ايجاد مي‌كنند كه پيام‌هاي ادامه‌داري را براي مخاطبان خود ارسال كنيد. نرم‌افزارهاي اتوماسيون بازاريابي با استفاده از فاكتورهايي كه شما تعيين مي‌كنيد به مخاطبان پيام ارسال مي‌كند. براي مثال عادت خريد مشتريان در چه دسته‌بندي قرار مي‌گيرد، در چه مرحله‌اي از خريد هستند و آخرين واكنش آن‌ها به وب‌سايت شما چگونه بوده است؟

ارسال پيغام و محتواي شخصي‌سازي شده به مشتريان بر اساس نياز و علايق آن‌ها، باعث مي‌شود رابطه‌اي قوي بين شما و مشتري ايجاد شود. همين ارتباط صميمي، در نهايت منجر به افزايش نرخ تبديل و سودآوري بيشتري براي شما خواهد شد. استفاده از اتوماسيون بازاريابي به شما كمك مي‌كند تا به تمام اين اهداف دست يابيد، بدون آنكه در روند كاري شما اختلالي ايجاد شود.

اگر بخواهيم دقيق‌تر نگاه كنيم، اتوماسيون بازاريابي با ابعاد مختلفي از توسعه‌ي تجارت و بازاريابي تعامل دارد كه شامل ايميل ماركتينگ، توليد محتوا، بهينه‌سازي نرخ تبديل و جذب مخاطب هدفمند مي‌شود.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

اتوماسيون بازاريابي چيست

فوايد استفاده از اتوماسيون بازاريابي

چه نرم‌افزارهايي براي اتوماسيون بازاريابي وجود دارد؟

اتوماسيون بازاريابي B2B در مقابل B2C

مفاهيم كليدي در اتوماسيون بازاريابي

اقدامات مهم در ايجاد استراتژي‌ اتوماسيون بازاريابي

ساخت و نگهداري از پايگاه داده‌ي اطلاعات تماس

بهترين راهكارها براي پيام‌رساني اتوماسيون بازاريابي

تصورات اشتباه دربارۀ اتوماسيون بازاريابي

نتيجه گيري

 

عنوان : اتوماسيون بازاريابي چيست

فرمت : پاورپوينت

تعداد صفحات : 45

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

اتوماسيون بازاريابي چيست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.