دانلود پاورپوينت مديريت استراتژي كسب و كار

مديريت استراتژي كسب و كار




فايل استراتژي كسب و كار با حجم ۳۰/۸ كيلو بايت و در ۹ صفحه و با فرمت docx تهيه شده كه براي دانشجويان رشته هاي مديريت بازرگاني و مديريت استراتژيك و افرادي كه قصد راه اندازي كسب و كار خود را دارند كاربردي مي باشد .

مي توانيد به راحتي اين فايل را دانلود كنيد . در ادامه بخشي از محتوي اين فايل را براي بررسي شما قرار داده ايم و براي داشتن محتواي كامل مي توانيد اين فايل را خريداري نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاين به محتواي كامل فايل دسترسي داشته باشيد .

 

 

مقدمه

رشد روز افزون شركت ها و بنگاه ها بويژه در حوزه كسب و كار بين المللي و رقابت تنگاتنگ آنان براي تداوم حيات و داشتن سهم بيشتري از بازار ، باعث ايجاد فضاي پيچيده و بسيار سختي براي تصميم گيري مديران شده است.

در ********ين فضايي كه يك اشتباه يا تصميم نادرست و نسنجيده مديران بنگاهها ممكن است به شكست دائمي آنها منجر شود ، داشتن استراتژي ، بخصوص استراتژي رقابتي امري اجتناب ناپذير است . امروزه هر چه به سمت آينده حركت مي كنيم ، به دليل تغييرات سريع و پيچيده تر شدن شرايط اداره سازمان ها و بنگاه ها ، نيلز به تفكر استراتژيك بيشتر احساس مي شود.

لذا با رقابتي شدن تدريجي فضاي كسب و كار و همچنين افزايش تعامل تجاري با جهان و ضرورت ورود بنگاه ها به بازارهاي خارجي مسئله شناخت و بكارگيري رويكرد استراتژي توسط مديران روز به روز جدي تر مي شود . 

 

 

استراتژي كسب و كار

معنا و مفهوم كسب و كار و استراتژي كسب و كار

تصميم گيري در مواردي است مانند انتخاب بخش هاي خاصي از بازار كه شركت در آنها رقابت مي كند و تعيين موضع محصولات و خدمات خود در آن بازارها .چيزي كه استراتژي را از ساير برنامه هاي كسب و كار تمايز مي كند ، در يك كلمه مزيت رقابتي است ، بدون رقابت نيازي به استراتژي نيست.

 

 

انواع كسب و كار

كسب و كار صنعتي

كسب و كار خدماتي

كسب و كار تحاري

شراكت هاي استراتژيك

شراكت هاي استرتژيك را قراردادها و توافقات هدفمند ميان دويا چند سازمان مستقل مي دانند كه در تناسب با استراتژي هاي كلي شركا بوده و آنها را در دستيابي به اهداف مهم استراتژيك سودمند براي طرفين ياري مي كند.

 

 

فهرست

نقش اينترنت در استراتژي كسب و كار

فرصت هاي كار آفريني بي شماري ارائه مي دهد .

امكان پرداخت هاي برخط

روش ها و كانال هاي جديد تبليغات و بازاريابي

مشتريان بالقوه بسيار زياد

ايجاد و رشد و توسعه كسب و كارها

فرهنگ سازي و ترويج روحيه راه اندازي و توسعه كسب و كارهاي كوچك

اصلاحات ساختاري و نهاد سازي

ايجاد موسسات آموزشي دولتي ، خصوصي

پرورشگاه هاي كسب و كار كوچك

آموزش ايجاد و توسعه كسب و كارهاي كوچك

آموزش هاي از راه دور

 

 

 

عنوان : استراتژي كسب و كار

فرمت : ،docx

تعداد صفحات : ۹

حجم :  ۳۰/۸ كيلو بايت

قيمت : ۱۳۰۰۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.