
فايل استراتژي كسب و كار با حجم ۳۰/۸ كيلو بايت و در ۹ صفحه و با فرمت docx تهيه شده كه براي دانشجويان رشته هاي مديريت بازرگاني و مديريت استراتژيك و افرادي كه قصد راه اندازي كسب و كار خود را دارند كاربردي مي باشد .
مي توانيد به راحتي اين فايل را دانلود كنيد . در ادامه بخشي از محتوي اين فايل را براي بررسي شما قرار داده ايم و براي داشتن محتواي كامل مي توانيد اين فايل را خريداري نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاين به محتواي كامل فايل دسترسي داشته باشيد .
مقدمه
رشد روز افزون شركت ها و بنگاه ها بويژه در حوزه كسب و كار بين المللي و رقابت تنگاتنگ آنان براي تداوم حيات و داشتن سهم بيشتري از بازار ، باعث ايجاد فضاي پيچيده و بسيار سختي براي تصميم گيري مديران شده است.
در ********ين فضايي كه يك اشتباه يا تصميم نادرست و نسنجيده مديران بنگاهها ممكن است به شكست دائمي آنها منجر شود ، داشتن استراتژي ، بخصوص استراتژي رقابتي امري اجتناب ناپذير است . امروزه هر چه به سمت آينده حركت مي كنيم ، به دليل تغييرات سريع و پيچيده تر شدن شرايط اداره سازمان ها و بنگاه ها ، نيلز به تفكر استراتژيك بيشتر احساس مي شود.
لذا با رقابتي شدن تدريجي فضاي كسب و كار و همچنين افزايش تعامل تجاري با جهان و ضرورت ورود بنگاه ها به بازارهاي خارجي مسئله شناخت و بكارگيري رويكرد استراتژي توسط مديران روز به روز جدي تر مي شود .
استراتژي كسب و كار
معنا و مفهوم كسب و كار و استراتژي كسب و كار
تصميم گيري در مواردي است مانند انتخاب بخش هاي خاصي از بازار كه شركت در آنها رقابت مي كند و تعيين موضع محصولات و خدمات خود در آن بازارها .چيزي كه استراتژي را از ساير برنامه هاي كسب و كار تمايز مي كند ، در يك كلمه مزيت رقابتي است ، بدون رقابت نيازي به استراتژي نيست.
انواع كسب و كار
كسب و كار صنعتي
كسب و كار خدماتي
كسب و كار تحاري
شراكت هاي استراتژيك
شراكت هاي استرتژيك را قراردادها و توافقات هدفمند ميان دويا چند سازمان مستقل مي دانند كه در تناسب با استراتژي هاي كلي شركا بوده و آنها را در دستيابي به اهداف مهم استراتژيك سودمند براي طرفين ياري مي كند.
فهرست
نقش اينترنت در استراتژي كسب و كار
فرصت هاي كار آفريني بي شماري ارائه مي دهد .
امكان پرداخت هاي برخط
روش ها و كانال هاي جديد تبليغات و بازاريابي
مشتريان بالقوه بسيار زياد
ايجاد و رشد و توسعه كسب و كارها
فرهنگ سازي و ترويج روحيه راه اندازي و توسعه كسب و كارهاي كوچك
اصلاحات ساختاري و نهاد سازي
ايجاد موسسات آموزشي دولتي ، خصوصي
پرورشگاه هاي كسب و كار كوچك
آموزش ايجاد و توسعه كسب و كارهاي كوچك
آموزش هاي از راه دور
عنوان : استراتژي كسب و كار
فرمت : ،docx
تعداد صفحات : ۹
حجم : ۳۰/۸ كيلو بايت
قيمت : ۱۳۰۰۰
- شنبه ۲۵ دی ۰۰ | ۰۸:۵۸
- ۴ بازديد
- ۰ نظر
اشتباهات بزرگ در زمان شروع كسب و كارهاي اينترنتي
دانلود pdf طراحي معماري عملكردگرايانه مهد كودك
دانلود pdf الزامات معماري در فضاهاي آموزشي كودكان
دانلود pdf طراحي فضاي مهد كودك بر اساس رابطه خلاقيت و ايده هاي معمارانه