دانلود پاورپوينت بازاريابي ربايشي يا درونگرا چيست

پاورپوينت بازاريابي ربايشي يا درونگرا چيست




پاورپوينت بازاريابي ربايشي يا درونگرا چيست شامل 28 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد.

در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

مختصري از متن

مقدمه

بازاريابي ربايشي، جاذبه‌اي يا درونگرا (Inbound Marketing) يك روش بسيار كارآمد و مقرون به صرفه‌ براي جذب مشتريان راغب و متناسب است. در اين مطلب با تعريف بازاريابي ربايشي، تاريخچه، طرز كار، انواع، روش اجرا و مزايا و معايب آن آشنا خواهيد شد.

 

يكي از مواردي كه در هنگام تهيه برنامه بازاريابي براي وب‌سايت يا كسب‌وكارتان بايد با آن كاملاً آشنايي داشته باشيد، بازاريابي درونگرا (Inbound Marketing) است كه با عناوين «بازاريابي جاذبه‌اي» و «بازاريابي ربايشي» نيز شناخته مي‌شود؛ اما آيا دقيقاً مي‌دانيد كه بازاريابي ربايشي يا درونگرا چيست (در اين مطلب بيشتر از نام «ربايشي» استفاده مي‌كنيم) و از چه روش‌هايي قابل اجرا است؟

اگر عبارت بازاريابي ربايشي كاملاً برايتان ناآشنا به نظر مي‌رسد يا احساس مي‌كنيد كه تسلط تمام و كمالي بر آن نداريد، مطالعه اين مطلب براي آشنايي بيشتر شما با اين ‌گونه مهم و مؤثر از بازاريابي، انواع آن و نقاط تمايزي كه با ساير انواع بازاريابي دارد راهگشا خواهد بود.

اما پيش از هر چيز بايد با تعريف بازاريابي ربايشي آشنا شويم.

 

 

بازاريابي ربايشي چيست؟

بازاريابي ربايشي، درونگرا يا جاذبه‌اي به هر نوعي از انواع مختلف بازاريابي اطلاق مي‌شود كه به‌جاي تلاش در جهت جلب توجه مخاطب، به طور طبيعي (در هنگام نياز مخاطب) باعث جذب وي به سمت شما (و خريد) مي‌شود. به عبارت ديگر، در بازاريابي ربايشي به جاي اينكه شما به سمت مشتري برويد، اقدامات و سياست‌هايي را پياده مي‌كنيد كه نظر او به سمت شما جلب شود و خودش به سراغتان بيايد (نظر مشتري را به سمت خود جذب مي‌كنيد يا مي‌رُباييد).

از جمله رايج‌ترين نمونه‌هاي بازاريابي ربايشي مي‌توان به پست‌هاي وبلاگي، پادكست‌ها، خبرنامه‌هاي پرمحتواي ايميلي، پست در شبكه‌هاي اجتماعي و ويدئوهاي كاربردي و آموزنده اشاره كرد. در نقطه مقابل بازاريابي ربايشي يا درونگرا نوع ديگري از بازاريابي وجود دارد كه با عنوان «بازاريابي برونگرا» (outbound marketing) شناخته مي‌شود و از نمونه‌هاي رايج آن مي‌توان پيام‌هاي بازرگاني تلويزيوني، تماس‌هاي سرد و ايميل‌هاي تبليغاتي را نام برد. با توجه به اين نمونه‌ها بايد تفاوت بين بازاريابي درونگرا و برونگرا براي شما واضح‌تر شده باشد.

بازاريابي ربايشي معمولاً چيزي است كه مطلوب مصرف‌كننده بوده و چه بسا مصرف‌كننده به دنبال آن است؛ اما در ساير اقسام بازاريابي عمدتاً به تمايل يا اجازه مخاطب هدف توجه خاصي نمي‌شود. به همين دليل از بازاريابي ربايشي با عنوان permission marketing يا بازاريابي اجازه‌اي نيز ياد مي‌شود.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

بازاريابي ربايشي چيست؟

بازاريابي ربايشي از كجا پا به عرصه وجود گذاشت؟

تفاوت بين بازاريابي ربايشي و برونگرا چيست؟

بازاريابي ربايشي چگونه كار مي‌كند؟

كدام روش‌هاي بازاريابي در گروه روش‌هاي بازاريابي ربايشي يا درونگرا قرار مي‌گيرند؟

چگونه كار با بازاريابي ربايشي را آغاز كنيم؟

بازاريابي ربايشي چه مزايا و چه معايبي دارد؟

سخن پاياني

 

عنوان : بازاريابي ربايشي يا درونگرا چيست

فرمت : پاورپوينت

تعداد صفحات : 28

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

بازاريابي ربايشي يا درونگرا چيست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.