آيا براي شما هم اتفاق افتاده كه بعد از انتشار آگهي در سايت ديوار ، بازديد آگهي شما بسيار كمتر از حد انتظارتان باشد؟

آيا شده كه براي فروش چيزي در ديوار آگهي ثبت كرده باشيد ولي حتي يك پيامك يا تماس براي خريد دريافت نكرده باشيد؟

و يا اينكه افراد زيادي بواسطه آگهي شما در ديوار با شما تماس گرفته باشند اما محصولتان را نخريده باشند؟

 

 

چطور با استفاده از سايت ديوار محصولاتمان را بفروشيم؟

براي كسب درآمد از ديوار چه نكاتي را بايد رعايت كنيم؟

 

 

يكي از مهمترين دلايل فروش نرفتن محصولات و كالاهاي شما در ديوار اين است كه نكات كليدي را در زمان انتشار آگهي و يا بعد از تماس مشتري رعايت نمي كنيد.

در اين آموزش نكاتي را به شما خواهيم گفت كه با رعايت آن ها مي توانيد بازديد آگهيتان را افزايش بدهيد و به آساني در ديوار براي محصولاتتان مشتري جذب كنيد.

 

بخش هايي از محتواي اين فايل:

يك آگهي در سايت ديوار از سه بخش اصلي تشكيل شده كه شامل ، عنوان آگهي ، تصوير آگهي و توضيحات آگهي مي باشد كه در بخش اول اين فايل ، هر كدام از اين موارد را بررسي مي كنيم و نكاتي را براي هرچه بهتر شدن آگهي به شما خواهيم آموخت.

در ادامه به بررسي 4 نكته مهم خواهيم پرداخت كه اگر درست اجرا شود ، مي تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در توليد آگهي شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد.

وقتي به يك تبليغ نگاه مي كنيد، اولين چيزي كه توجه شما را جلب مي كند چيست؟ آيا در وهله اول، به حرف ها و نوشته ها نگاه مي‌كنيد؟ قطعا نه!
اگر شما مثل عموم مردم باشيد، اولين چيزي كه توجه شما را در يك آگهي تبليغاتي به خود جلب مي‌كند، تصوير موجود در آگهي خواهد بود. بيشتر اوقات يك عكس، سرنوشت آگهي تبليغاتي را تعيين مي كند و افراد با توجه به كيفيت و قابل توجه بودن تصوير، به ساير اجزاء تبليغ نگاه و توجه مي كنند.

تصوير استفاده شده بايد چشم نواز، سرگرم كننده و جذاب باشد. يك تصوير تبليغاتي نبايد فقط توجه مشتري را جلب كند، بلكه بايد بتواند مشتري را متقاعد كند كه به اين كالا نياز دارد!

در محتواي اين فايل به چند نكته كليدي براي تاثيرگذاري بيشتر تصاوير اشاره مي كنيم.

... تا اينجا با سه بخش عنوان ، تصوير و توضيح آگهي آشنا شديم كه اين سه بخش نقش اساسي در فروش محصول در ديوار را برعهده دارند اما در ادامه به بررسي 4 نكته مهم خواهيم پرداخت كه اگر درست اجرا شود ، مي تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در توليد آگهي شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد.

و ....

-----------

 

در زمان انتشار آگهي در سايت ديوار ، با رعايت نكاتي كليدي اي كه در اين فايل آموزش داده شده ، تاثيرات مثبت آن را خواهيد ديد.

 

براي دريافت اين نكات مهم و تاثيرگذار ، روي دكمه "خريد و دانلود" در پايين همين صفحه كليك كنيد.

بلافصله پس از پرداخت به صفحه دانلود منتقل مي شويد و مي توانيد فايل را دانلود كنيد.