واكنش عجيب يك پرسپوليسي به استعفاي يحيي گل محمدي

 استعفاي يحيي گل محمدي و بحران جديد مديريت

رئيس مستعفي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اقدام يحيي گل‌محمدي براي استعفا از سرمربيگري اين تيم را منطقي دانست.

واكنش عجيب يك پرسپوليسي به استعفاي يحيي گل محمدي !

واكنش عجيب يك پرسپوليسي به استعفاي يحيي گل محمدي !

بيژن ذوالفقارنسب درباره استعفاي يحيي گل‌محمدي از سرمربيگري تيم پرسپوليس اظهار داشت: به هر حال باشگاه يكسري مشكلات انباشته شده دارد. هيچكس هم پيگير رفع اين مشكلات نيست. ان‌شاءالله كه همه اينها ختم به خير شود.

وي در پاسخ به اين پرسش كه چه كسي بايد مشكلات را حل كند، گفت: اعضاي هيئت مديره سابقه كار در باشگاه را دارند و آنها بايد مشاوران خوبي را دعوت به كار كنند، چون آنطور كه من اطلاع دارم بخش عمده بدهي‌ها مربوط به خارج از كشور است و در مراجع بين‌المللي تشكيل پرونده شده است. به نظرم آنها بايد خيلي بيشتر از اينها فعال باشند.

رئيس مستعفي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در مورد اينكه دليل گل‌محمدي براي استعفا مشكلات مالي بوده است، تصريح كرد: من الان خيلي در جريان امور باشگاه نيستم و جزئيات قرارداد گل‌محمدي را نمي‌دانم، ولي چنانچه او براي حمايت از بازيكنان تيمش استعفا كرده باشد، منطقي است. به نظرم گل‌محمدي يك حمايت كاري و منطقي از بازيكنانش كرده است. اين نشان مي‌دهد او فقط در زمين مسابقه و تمرين مربي نيست و مربي زمان نيازهاي بازيكنان هم است. حالا اگر پشت سرمان حرف در نياورند به لحاظ حرفه‌اي كار منطقي انجام داده و از بازيكنان مثل فرزندانش حمايت كرده است.

ذوالفقارنسب در واكنش به طرح اين موضوع كه رضا درويش نيز در اين شرايط كار سختي براي ادامه كار در باشگاه دارد، يادآور شد: واقعاً نمي‌دانم. او بايد درصدد رفع مشكلات و برقراري ارتباطات اقتصادي باشد تا باشگاه بتواند به تعهداتش عمل كند. وظيفه مديرعامل همين است تا از راه‌هاي مختلف منابع مالي گوناگون را پيدا كند. باشگاهي كه دو سه حامي مالي قدرتمند داشته باشد قطعاً پول خواهد داشت و اين مشكلات به سراغش نخواهد آمد.

«آيا وزير ورزش با استعفاي شما از هيئت مديره باشگاه پرسپوليس موافقت كرده است؟»، وي در واكنش به طرح اين سؤال گفت: واقعاً اطلاع ندارم. يعني نه از مثبت و نه از منفي آن، اطلاع ندارم.

ذوالفقارنسب در پايان در مورد اينكه تيم پرسپوليس با اين شرايط كار سختي در ادامه راه خواهد داشت، خاطرنشان كرد: با شناختي كه از مجموعه دارم فكر مي‌كنم هر چه سريع‌تر اين مشكل رفع شود. اگر اين اتفاق بيفتد خيلي زود اين تيم به جايگاه خودش باز خواهد گشت. خدا را شكر در نيم‌فصل اول هم امتيازات خوبي كسب شده است.

طراحي سايت براي فروش دوره آموزشي

كسب درآمد از آموزش دروس ابتدايي در اينترنت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.