اخذ ويزاي انگليس و سفر به اين كشور براي گذراندن تست هاي پزشكي باعث شد تا اللهيار صيادمنش بازيكن ملي پوش و عضو تيم فنرباغچه تركيه دو ديدار حساس برابر عراق و امارات از مرحله مقدماتي جام جهاني ۲۰۲۲ قطر را از دست بدهد.

اللهيار كه طي هفته هاي گذشته به تيم هايي نظير هال سيتي، اندرلخت، شاختار و... لينك شده بود، سرانجام راهي انگليس خواهد شد تا در رقابت هاي چمپيونشيپ براي تيم هال سيتي به ميدان برود. او امروز تست هاي پزشكي را انجام داد و در انتظار اعلام رسمي قرارداد خود است.

هال سيتي كه به تازگي سرمربي خود را تغيير داده، امروز يك نشست خبري براي معرفي شوتا آرولادزه مربي جديد خود برگزار كرد. آجون ايليجالي مجري معروف تركيه اي چند وقتي است كه مالكيت باشگاه هال سيتي را برعهده گرفته و از آنجايي كه او يكي از طرفداران فنرباغچه به شمار مي آيد، تصميم گرفت چند بازيكن اين تيم از جمله صيادمنش را به خدمت بگيرد.

ايليجالي در حاشيه نشست خبري معرفي سرمربي جديد هال سيتي گفت: من و تيمم ۲۰ ساعت در روز كار مي كنيم تا نقل و انتقالات را تمام كنيم. من چالش هاي بزرگ را دوست دارم. ما از اين چالش نيز عبور خواهيم كرد. يك بازيكن در حال حاضر اينجاست. او اللهيار صيادمنش است و تست هاي پزشكي را با موفقيت پشت سر گذاشته است.

پيوستن بازيكن ايراني به هال‌سيتي

بدين ترتيب و با اعلام رسمي مالك هال سيتي، كار انتقال اللهيار به اين تيم انگليسي تمام شده است و در ساعات آينده به صورت رسمي، قرارداد اين بازيكن اعلام خواهد شد. هال سيتي اكنون در رده نوزدهم جدول ۲۴ تيمي چمپيونشيپ قرار دارد. اين تيم در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ توانست با پيروزي در ديدار پلي آف، راهي ليگ برتر انگليس شود و در همان فصل نخست حضور در بالاترين سطح از فوتبال اين كشور، دوباره به رقابت هاي چمپيونشيپ سقوط كرد.

 

ويژگي ها و مزاياي طراحي سايت كتابفروشي

ويژگي هاي طراحي سايت املاك و امكانات آن

معماري موزه و اصول طراحي آن

طراحي سايت ، سفارش طراحي وب سايت حرفه اي و اقتصادي