طراحي سايت براي فروش دوره آموزشي

طراحي سايت با اهداف خاصي صورت مي گيرد و به دسته هاي مختلف تقسيم مي شود. عمده سايت هاي اينترنتي براي تفريح و خوش گذراني و گذراندن وقت در اينترنت طراحي نشده بلكه اهداف بزرگتري را طراحان سايت در سر مي پرورانند.
احتمالا همگي شما اسم ديجيتال ماركتينگ يا كسب و كار اينترنتي را شنيده ايد و اطلاعات كم يا زيادي در مورد آن ها داريد، امروزه بازار كسب و كارهاي اينترنتي بسيار داغ شده است و افراد بسياري از اين راه به درآمدهاي ميلياردي رسيده اند كه حتما شما هم تعدادي از آن ها را مي شناسيد.
زماني كه از ديجيتال ماركتينگ صحبت مي كنيم، منظورمان هر كسب و كاري مي باشد كه بتوان از طريق اينترنت از آن پول كسب كرد. زمينه هاي مختلفي براي كسب درآمد از اينترنت وجود دارد، مانند طراحي سايت، آموزش آنلاين، فروش محصولات و...
يكي از مواردي كه مي توان از طراحي سايت براي كسب درآمد استفاده كرد، طراحي سايت فروش دوره مي باشد.
در اين مطلب از سايت درآمد برتر، قصد داريم تا به بررسي موضوع فوق بپردازيم و مزيت ها و معايب آن را به طور خلاصه با شما مطرح كنيم.
منظور از فروش دوره چيست؟
زماني كه از فروش دوره صحبت مي كنيم در حقيقت به يك مفهوم بزرگتر و گسترده تر اشاره مي كنيم. مفهومي به نام همكاري در فروش فايل. سيستم همكاري در فروش فايل، به سيستمي اشاره دارد كه اشخاص مي توانند بعضي از محصولات خود را كه برايشان راكد شده اما براي ساير افراد مناسب به نظر مي رسد، به فروش برسانند.
از سيستم همكاري در فروش فايل بيشتر براي فايل هاي آموزشي استفاده مي شود. سيستم همكاري در فروش، براي كليه محصولات تعريف مي شود. به طور مثال سيستم همكاري در فروش سايت ديجي كالا.
اگر بخواهيم به طور كلي در ارتباط با اين سيستم صحبت كنيم بايد گفت كه، سيستم همكاري در فروش فايل يكي از بهترين راه هاي كسب درآمد از اينترنت محسوب مي شود كه ميزان درآمد شما ارتباط مستقيم با ميزان فعاليت شما دارد. هر چه تلاش بيشتري داشته باشيد، درآمد بيشتري كسب خواهيد كرد.
به منظور كسب اطلاعات بيشتر مطلب روش هاي كسب درآمد از فروش فايل را مطالعه داشته باشيد.
طراحي سايت فروش دوره
پس از اينكه با مفهوم واقعي فروش دوره آشنا شديد، به موضوع طراحي سايت فروش دوره خواهيم پرداخت. هدف از اين بخش در حقيقت بيان ويژگي ها و الزامات براي يك سايت همكاري در فروش فايل مي باشد. شما به دو شيوه مي توانيد طراحي سايت را داشته باشيد، به صورت شخصي سايت را ايجاد كنيد و يا از سايت ها آماده استفاده كنيد، كه در اين بخش به بررسي طراحي سايت شخصي براي فروش دوره خواهيم پرداخت.
براي آن كه بتوانيد سايت شخصي خود را ايجاد كنيد و از مزاياي آن استفاده كنيد، لازم است چند كار مهم انجام دهيد، مثلا در ابتدا لازم است شما يك هاست و يك دامين و در نهايت سيستم مديريت محتوا تهيه كنيد. سيستم هاي مديريت محتواي آماده اي مانند وردپرس وجود دارد كه مي توان از آن استفاده كرد و يا اگر قصد داريد سيستم مديريت محتواي به دلخواه خود را داشته باشيد، مي توانيد خودتان با استفاده از زبان php به كد نويسي پرداخته و سايت كاملا شخصي را براي خود ايجاد كنيد. توجه داشته باشيد كه بايد امنيت سايت را هم فراهم كنيد تا از ورود افراد ناشناس به سايت جلوگيري كنيد.
پس از آنكه اقدامات اوليه را ايجاد كرديد، بايد يك سري از الزامات را به منظور فروش دوره فراهم كنيد، به طور مثال بايد يك فروشگاه ايجاد كنيد، يك فروشگاه براي فروش محصولات خودتان. هم چنين به كاربراني كه قصد دارند از سايت شما براي فروش محصولاتشان استفاده كنند، اجازه دهيد كه فروشگاه خودشان را راه اندازي كنند تا به فروش بپردازند. علاوه بر موارد بالا لازم است تا موارد ديگري را هم در سايت خود ايجاد كنيد كه در ادامه به بررسي برخي از آن ها مي پردازيم.
ويژگي ها و اطلاعات محصول را به خوبي بنويسيد
يك صفحه محصول خوب، شامل توضيحات كاملي از محصول است. مشتري هنگام مراجعه به صفحۀ هر محصول شما بايد به همۀ سوالاتش پاسخ داده شود. چون در فضاي آنلاين، فروشندهاي براي توضيح حضوري وجود ندارد. با توضيحات كامل از محصول بايد مشتري را بدون هيچ ابهامي نسبت به خريد مطمئن كنيد.
اگر محصولات خوراكي ميفروشيد، اطلاعات كافي دربارۀ نوع تهيه محصول، مواد تشكيل دهندۀ آن، تاريخ دقيق توليد و انقضاي آن در سايت بياوريد. پيشنهاد ميكنيم براي جذابيت بيشتر، توضيحاتي در مورد خواص هر محصول هم بياوريد. يا اينكه براي محصولات آرايشي و بهداشتي توضيحاتي در قالب ويژگيها و كاربردهاي آن اضافه كنيد.
امكان مقايسه محصول
زماني كه اقدام به طراحي سايت براي فروش دوره مي كنيد، لازم است تا آپشن هاي مختلفي را تعريف بكنيد. به طور مثال وقتي محصولي تعريف مي شود، بهتر است تا شرايطي فراهم شود كه اين محصول با محصولات مشابه مقايسه شود تا اشخاص خريدار با يك ديد باز به خريد محصول بخرند.
نقد و بررسي محصولات
بهتر است براي هر محصولي كه در فروشگاه ثبت مي شود، يك قسمت براي نقد و بررسي محصول تعريف شود تا افراد ديگري كه براي خريد اين محصول اقدام مي كنند، بتوانند نكات مثبت و منفي كه خريداران قبلي راجع به آن صحبت كرده اند را بدانند و با خيال راحتتر نسبت به خريد آن اقدام كنند. هم چنين بهتر است به محصولات رتبه داده شود تا افراد بتوانند بهتر تصميم بگيرند.
سيستم نظردهي وجود داشته باشد
حتما برايتان پيش آمده كه قبل از خريد يك محصول، در مورد آن از ديگران پرس و جو كنيد. نظر مثبت يك دوست يا شخصي ديگر، شما را مصمم به خريد محصول ميكند و در مقابل نظر منفي او، شما را از خريد منصرف ميكند. اين موضوع كه نظر ديگران روي تصميم خريد ما تاثيرگذاري بالايي دارد، در مورد خريد اينترنتي هم وجود دارد.
اگر خودتان تجربۀ خريد اينترنتي داشته باشيد، قطعا متوجه قدرت و اهميت بخش نظرات مشتري يا كاربر هستيد. حتي گاهي بيش از اينكه مطالب مربوط به محصول را بخوانيد، به سراغ بخش نظرات و ديدگاهها ميرويد. در نهايت، با ارزيابي همۀ نظرات، يك تصميم ميگيريد.
شما نيز حتما بخش نظرات را به سايت فروشگاهي خود اضافه كنيد، كه به كاربران اجازه دهيد، در مورد كيفيت و قابليتهاي محصولات شما با يكديگر تبادل نظر داشته باشند. البته اين را هم اضافه كنيم كه نيازي به فيلتر كردن نظرات منفي كاربران نيست.
صفحه درباره ما داشته باشيد
شما مي توانيد با چند سطر راجع به خودتان، هدفتان و كارتان توضيحاتي ارائه بدهيد كه افراد پس از اينكه از سايت شما بازديد داشتند بتوانند به شما اعتماد كنند. صفحه درباره ما يكي از صفحات ضروري در هر وبسايت فروشگاهي مي باشد چون كاربران گاهي اوقات مشتاق مي شوند راجع به شما بيشتر بدانند. هم چنين در اين صفحات بايد مطالبي بنويسيد كه شخص بتواند در نهايت به پاسخ اين سوالات برسد كه آيا اين فروشگاه مطمعن هست؟ چه چيزي اين فروشگاه را از ديگر فروشگاه ها متمايز كرده است؟
در اين صفحه از سايت، شما بايد به طرز صميمانه و خلاقانهاي دربارۀ چگونگي شروع به كارتان، تاريخچه فروشگاه يا داستان برندتان صحبت كنيد. همچنين به وظايف، اهداف و چشم اندازهايتان اشاره كنيد. اين توضيحات بايد به قدري شيوا و دوستانه باشند كه بازديدكنندگان با اعتماد كامل، به مشتري شما تبديل شوند.
كلام آخر
در اين مطلب از سايت درآمد برتر قصد داشتيم تا به طور خلاصه و مفيد به بيان نكاتي راجع به اهميت طراحي سايت، طراحي سايت براي فروش دوره و ويژگي هايي كه يك سايت فروشگاهي بايد داشته باشد، پرداختيم. در نهايت اميدواريم اين مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد و از مطالب ديگري كه در اين زمينه منتشر شده است ديدن فرمائيد.
- شنبه ۰۹ بهمن ۰۰ | ۰۹:۵۰
- ۶ بازديد
- ۰ نظر
اشتباهات بزرگ در زمان شروع كسب و كارهاي اينترنتي
دانلود pdf طراحي معماري عملكردگرايانه مهد كودك
دانلود pdf الزامات معماري در فضاهاي آموزشي كودكان
دانلود pdf طراحي فضاي مهد كودك بر اساس رابطه خلاقيت و ايده هاي معمارانه