دو هدف نقل و انتقالاتي باشگاه استقلال و مجيدي

دو هدف نقل و انتقالاتي باشگاه استقلال و مجيدي

در حالي كه نقل و انتقالات زمستاني رسما آغاز شده است، استقلالي‌ها هنوز بازيكن جديدي را براي نيم فصل دوم به صورت رسمي به خدمت نگرفته‌اند.

دو بازيكن ليست خريد فرهاد مجيدي براي استقلال را بشناسيد

دو بازيكن ليست خريد فرهاد مجيدي براي استقلال را بشناسيد

تيم فوتبال استقلال كه با صدرنشيني در پايان نيم فصل نخست كارش را در ليگ برتر دنبال مي‌كند، براي حضور پر قدرت در نيم فصل دوم و بالا بردن شانس قهرماني در اين فصل نياز به تقويت و جذب بازيكنان جديدي دارد. در همين راستا فرهاد مجيدي هم در برخي از اظهار نظرهاي رسمي‌اش صحبت از جذب بازيكناني جديد و خارجي كرده بود و حتي به پست‌هايي كه در آن نياز به بازيكن جديد دارد هم اشاره كرده بود.


در حالي كه نقل و انتقالات زمستاني آغاز شده است، هنوز به صورت رسمي استقلالي‌ها بازيكن جديدي را به خدمت نگرفته‌اند و اين در حالي است كه حداقل يك بازيكن (بابك مرادي) قطعاً از اين تيم جدا شده و دو سه بازيكن ديگر هم در آستانه جدايي قرار دارند.

در همين خصوص گفته مي‌شود تاكنون تنها نام دو بازيكن به صورت قطعي به عنوان ليست خريد استقلال در اختيار باشگاه قرار داده شده كه يكي از آنها صالح حرداني و ديگري يك هافبك برزيلي است.

آبي پوشان يك ديدار معوقه مربوط به هفته شانزدهم ليگ برتر مقابل هوادار دارند كه اين ديدار ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۵ بهمن در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

كسب درآمد از آموزش خياطي در بستر اينترنت

كسب درآمد از آموزش نقاشي از طريق فضاي مجازي

كسب درآمد ميليوني در منزل بدون نياز به سرمايه

راهنماي جامع كسب درآمد دلاري از يوتيوب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.