خط و نشان قاطع سپاه پاسداران براي آمريكا و اسرائيل

 

 خط و نشان قاطع سپاه پاسداران براي آمريكا و اسرائيل

 
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران، عنوان كرد: دست مدد الهي به آمريكايي ها در خليج فارس شش سيلي محكم زد كه از آستين رزمندگان اسلام بيرون آمد و توانستيم هيمه آمريكا را خرد كنيم.
 

سردار عليرضا تنگسيري در يادواره ۲۲۴ شهيد شهرستان سياهكل، حضور در مجالس شهدا را به دعوت خود شهدا دانست و اظهار كرد: حضور در مجالس شهدا به معني سلام بر شهداست و شهدا زماني كه ما نيازمند هستيم پاسخ ما را مي دهند.

وي شهدا را لنگرگاه انقلاب اسلامي دانست و افزود: در آستانه چهل وچهارمين سال انقلاب اسلامي هستيم و اين ايام به شهدا تعلق دارد.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران، با اشاره به اخلاص و از خودگذشتگي شهدا، عنوان كرد: شهدا رفتند تا ما بمانيم و به ايراني بودن خودمان افتخار كنيم.

تنگسيري، با بيان اينكه شهدا با خدا عهد بستند، گفت: انقلاب اسلامي ميراث شهداست و وظيفه داريم از ميراث شهدا حراست كنيم؛ همچنين مطالعه وصيتنامه هاي شهدا ضرورت دارد.

وي پشتيباني از انقلاب و پيروي از ولايت فقيه و توجه به نماز و حفظ حجاب را از محورهاي وصاياي شهدا دانست و عنوان كرد: مادامي كه با شهدا و در مسير شهدا هستيم، هيچ دشمني جرات ندارد به ما ضربه بزند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه، با بيان اينكه بايد از شهدا مقاومت و ايستادگي در برابر دشمن را بياموزيم، تصريح كرد: دست مدد الهي به آمريكايي ها در خليج فارس شش سيلي محكم زد كه از آستين رزمندگان اسلام بيرون آمد و توانستيم هيمه آمريكا را خرد كنيم.

وي رمز ايستادگي شهدا در برابر دشمن را با خدا بودن دانست و گفت: مادامي كه خدا را داريم، از دشمنان واهمه نداريم و همه اين تحريم ها و تهديدات و مشكلاتي كه دشمن براي ما ايجاد كرده، براي پيامبر(ص) نيز وجود داشت و به بركت خون شهدا از اين آزمون ها پيروز بيرون خواهيم آمد.

فرمانده نيروي دريايي سپاه، با بيان اينكه جوانان سلحشور و غيرتمند ايران اسلامي همواره براي عزت كشور ايثار و فداكاري مي كنند، متذكر شد: امروز اگر رزمندگان اسلام در دريا مقابل آمريكايي ها مي ايستند، برگرفته از ارواح پاك شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب هاي سرزميني ما شود و حتي در آب هاي تحت نظارت ما قرار بگيرد.

وي با تاكيد بر لزوم توسل به شهدا و ادامه دادن راه آنان، اضافه كرد: بايد از انقلاب و رهبري پشتيباني كنيم تا پرچم شهدا را به دست امام زمان(عج) برسانيم.

كسب درآمد از آموزش هنرهاي دستي

استخدام مدرس در تمام رشته ها از سراسر كشور

كسب درآمد از آموزش نرم افزار افترافكت

كسب درآمد از آموزش زبان فرانسه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.