كسب درآمد اينترنتي از فروش دانش و اطلاعات

 چگونه با فروش دانش خود از اينترنت درآمد كسب كنيم؟

در اين مطلب از سايت درآمد برتر به بررسي دو مورد از راهكار هاي كسب درآمد از فروش دانش مي پردازيم.

ما در عصر اطلاعات و در يك دوره ديجيتالي زندگي مي كنيم، جايي كه رشد سريع فناوري را شاهد هستيم و در اين شرايط يادگيري و اجراي يك ايده براي كسب درآمد اينترنتي بيش از گذشته آسان‌ و نزديك به واقعيت است.

با كمك اينترنت خيلي سريع و با كمترين هزينه و حتي بدون هزينه مي توانيد كسب و كار خود را براي فروش دانش و اطلاعاتتان شروع كنيد.

يكي از روش هاي رايج كسب درآمد با كامپيوتر در منزل، فروش اطلاعات است. در اين حالت، شما در زمينه اي كه تخصص و مهارت داريد، محتواها را به روش هاي مختلف مي فروشيد. كه در ادامه اين روش ها را توضيح خواهيم داد. البته براي كسب درآمد از اين روش، بايد به موضوعي كه قصد آموزش آن را داريد، مسلط باشيد تا بتوانيد از آن درآمدزايي خوبي داشته باشيد.

فروش اطلاعات مزيت هاي زيادي دارد؛ تحويل آن بسيار آسان است و نيازي به بسته بندي و پست نداريد، مشتري پس از خريد مي‌تواند فايل مورد نظر را دانلود كند، همچنين كل اين فرايند مي‌تواند خودكار باشد؛ يعني زماني كه خواب هستيد كسي از سايت شما خريد كند، پول به حسابتان بيايد و محصول نيز به خريدار تحويل داده شده باشد. در چنين شرايطي وقتي بيدار شديد لازم نيست هيچ كاري انجام دهيد و مي توانيد از درآمدي كه كسب كرده ايد لذت ببريد.

شما همچنين مي توانيد مطلب كسب درآمد از فروش دانش از سايت درآمد برتر را با كليك كردن روي لينك زير مطالعه كنيد و اطلاعات خود در اين زمينه را افزايش دهيد.

چگونه با فروش دانش خود از اينترنت درآمد كسب كنيم؟

به دو شيوه مي‌توان از طريق فروش اطلاعات و دانش خود از اينترنت كسب درآمد كرد. آن اطلاعات را خودمان به كار بگيريم و كسب درآمد كنيم و يا آن اطلاعات را در اختيار ديگران قرار داده و كسب درآمد كنيم. اگر مي خواهيد روش دوم را انتخاب كنيد. اين آموزش را براي شما نوشته‌ام. يكي از ويژگي‌هاي اينترنت اين است كه به صورت مستقيم مي‌توانيد با مخاطبين خودتان در سراسر دنيا ارتباط برقرار كنيد. پس وظيفه اصلي تجارت شما در اينترنت بايد اين باشد «جمع آوري اطلاعات علاقه‌مند به خدمات شما». سپس بايد محصول آموزشي را توليد كنيد كه نياز اصلي اين مخاطبين را برطرف كند. در آن زمان مي‌توانيد درآمد بسيار زيادي از طريق فروش اطلاعات در اينترنت بدست آوريد.


شما حتماً در زمينه خاصي تخصص داريد و در غير اين صورت مي‌توانيد در زمينه اي خاص در اينترنت تحقيق كنيد. در اين آموزش به شما مي‌گويم كه براي فروش اطلاعات و دانش خود چه كارهائي را بايد انجام دهيد.


آيا تا به حال به خودتان گفته‌ايد كه: اي كاش ايميل افرادي را داشتم كه وقتي به آن‌ها ايميل ارسال مي‌كنم آن‌ها از من خريد كنند؟


افراد زيادي در اينترنت هستند كه همواره به دنبال محصول آموزشي شما براي رفع مشكلات و نياز هاي خودشان هستند. كافي است اطلاعات تماس اين افراد را بدست آوريد!.


براي شروع اين كار در زمينه كاري و تخصصي خودتان يك محصول آموزشي رايگان با فرمت هاي تصوير، صوت و PDF بسازيد. در آموزش بعدي به نحوه ساخت محصول آموزشي با اين فرمت ها مي‌پردازم. بايد اين محصول را به گونه اي طراحي و پياده سازي كنيد كه دقيقاً افرادي كه مخاطب شما هستند آن را دريافت كنند. صفحه اي در سايت خود بسازيد كه كاملاً ساده باشد؛ و اطلاعاتي در مورد اين محصول آموزشي رايگان در صفحه خود قرار دهيد نام اين صفحه Landing Page يا صفحه فرود است.


اين صفحه بايد داراي فرمي باشد كه نام و ايميل مخاطب شما را دريافت كرده و هديه رايگان را در اختيار او قرار دهد و در تبليغات خود كاربران را به اين صفحه سايت هدايت كنيد. افرادي كه علاقه‌مند به خدمات شما باشند حتماً اين هديه شما را دريافت مي‌كنند و مهم‌ترين پيام آن اين است. «ما كاربر هدف شما هستيم».


حالا كار ساده شد. ما در ليست خودمان افرادي را داريم كه علاقه‌مند به خدمات ما هستند. چند هزار نفر باشند و يا صد هزار نفر آن‌ها به خدمات و محصولات شما علاقه خود را نشان داده‌اند.
مرحله بعدي بخش توليد محتوي در وب است كه بتوانيد از طريق آن كسب درآمد كنيد. در زير انواع روش‌هاي مختلف براي فروش دانش و اطلاعات از طريق اينترنت را ليست كرده‌ام:


سيستم اشتراك در سايت

 خبرنامه

محصولات آموزشي

دوره هاي آموزشي آنلاين


براي اين كه سايت خود را به سيستم كسب درآمد خودكار تبديل كنيم. بايد يك استراتژي صحيح براي سايت آموزشي خود طراحي و پياده سازي كنيم. با پياده سازي صحيح اين سيستم. در هر لحظه از شبانه روز و در هر جايي كه باشيد درآمد شما متوقف نخواهد شد. با پياده سازي صحيح اين سيستم كاربران از منابع ترافيك مناسب وارد سايت شده. عضو ليست يا خبرنامه شما مي‌شوند و با ارسال ايميل‌هاي پي در پي تبديل به خريدار خواهند شد و پس از آن با ارائه محصولات جديد باز مي‌توانيد آن‌ها را به سايت خود بازگردانيد تا مجدداً از شما خريد كنند يعني خريدار را به مشتري خود تبديل كنيد.


كافي ست مطالبي خوب و بي نظيري در سيستم سايت خود داشته با شيد و بتوانيد اطلاعات افراد بازار هدف خود را جمع آوري كنيد؛ و سپس از دانش خود را به آن‌ها بفروشيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.