لغو سفر تيم ملي كشتي به آمريكا

سفر تيم ملي كشتي به آمريكا لغو شد

سفر تيم ملي كشتي به آمريكا لغو شد

با توجه به صادر نشدن ويزاي چند عضو تيم ملي كشتي، سفر آزادكاران كشورمان به آمريكا لغو شد.

به نقل از سايت فدراسيون كشتي، عليرضا دبير در نامه‌اي به رئيس فدراسيون كشتي آمريكا، عدم امكان حضور ايران براي انجام مسابقه دوستانه تيم به تيم با تيم كشتي آزاد اين كشور در تاريخ 23 بهمن را اعلام كرد.

 متن ايميل ارسالي رئيس فدراسيون كشورمان به شرح زير است:

«جناب آقاي بوريس بومگارتنر قهرمان جهان و المپيك و رئيس محترم فدراسيون كشتي امريكا

بسيار متأسفم اعلام كنم كه تيم ملي كشتي جمهوري اسلامي ايران بدليل عدم اعطاي رواديد به 6 نفر از اعضاي اين تيم، عملا امكان حضور و شركت در مسابقه دوستانه با تيم ملي آمريكا را ندارد. متاسفانه عدم صدور رواديد از سوي مقامات كشور شما به رغم تمامي مقدمات انجام شده از سوي اعضاي تيم ايران و ارائه همه مدارك لازم و پيگيري‌هاي مكرر بعدي رقم خورده است.

ناخرسندم كه اعلام كنم تا اين لحظه ويزاي دو كشتي گير، مربي تيم، سرپرست تيم و داور المپيكي فدراسيون و اينجانب بعنوان رئيس فدراسيون صادر نشده است و لذا چاره‌اي جز اعلام لغو سفر براي اينجانب باقي نمانده است.

همچنين مايلم اعتراض خود را نسبت به برخورد غيرمحترمانه و دور از ادب برخي عوامل سركنسولگري آمريكا در دبي با سرپرست تيم ملي كشتي ايران كه ايشان را حدود 5 ساعت تحت مصاحبه‌ بازجويي‌گونه قرار دادند، اعلام‌ نمايم.

شخصا اطمينان دارم كه شما و كشتي‌گيران خوب آمريكايي نقشي در اين جريانات سياسي ضد ورزشي نداشته‌ و نداريد.

علاقمند بودم در پي دعوت محترمانه شما براي دركنار هم ورزش كردن و از همديگر يادگرفتن كه هدف اين مسابقه بود، اين رويداد صرفا ورزشي انجام شود. اكنون كه به دلايل غيرورزشي، اين امكان در آمريكا فراهم نيست، مايلم از شما و تيم ملي كشتي آمريكا دعوت كنم تا در اولين فرصت ممكن به ايران بياييد و اين ديدار دوستانه در ايران انجام شود.

 اطمينان مي‌دهم كه هموطنان كشتي دوست و ميهمان‌‌نواز من، با آغوش باز از شما استقبال خواهند كرد. 

با احترام
عليرضا دبير رئيس فدراسيون كشتي جمهوري اسلامي ايران»

كسب درآمد از هنرهاي دستي

كسب درآمد از زبان انگليسي

كسب درآمد از عكاسي

كسب درآمد از فيلمبرداري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.