مبلغ سود سهام عدالت و زمان پرداخت آن نهايي شد

مبلغ سود سهام عدالت

زمان واريز سود سهام عدالت

وزير اقتصاد نوشت: حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام عدالت سال قبل تا پايان اسفندماه به دارندگان اين واحدها پرداخت مي‌شود.

سيد احسان خاندوزي - وزير امور اقتصادي و دارايي

سيد احسان خاندوزي وزير امور اقتصادي و دارايي در توئيتي نوشت: بر اساس آنچه امروز مصوب شد، حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام عدالت سال قبل تا پايان اسفندماه به دارندگان اين واحدها پرداخت مي‌شود.

بخشي از سود هم در قالب افزايش سرمايه به دارايي مردم افزوده خواهد شد.

خاندوزي وزير امور اقتصادي و دارايي در پايان جلسه روز جاري شوراي عالي بورس و اوراق بهادار از پرداخت سود سال ۱۳۹۹ كليه دارندگان سهام عدالت به مبلغ حدودا ۵۵۰ هزار تومان تا پيش از پايان امسال خبر داد.

 سيد احسان خاندوزي طي سخناني در جمع خبرنگاران در خاتمه جلسه شوراي عالي بورس و اوراق بهادار، دستور امروز اين شورا را مختص به موضوع سهام عدالت و جمعيت حدود ۵۰ ميليون نفري سهامداران مستقيم و غير مستقيم آن عنوان و مهم ترين مصوبه آن را مربوط به پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ به سهامداران اعلام كرد.

وزير اقتصاد گفت: با وجود برگزاري مجامع عمده شركت هاي عضو سهام عدالت در نيمه اول سال ۱۴۰۰، تا كنون  سودِ دارندگان مستقيم و غير مستقيم سهام آنها تا كنون پرداخت نشده بود كه در اين جلسه مقرر شد، با تعامل  ميان شركت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني و كانون‌هاي شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت، به سرعت و تا قبل از پايان اسفند ماه امسال، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ افراد پرداخت شود.

وي افزود: برآورد دبيرخانه شوراي عالي بورس و اوراق بهادر اين است كه حدود ۵۵۰ هزار تومان به ازاي هر كدام از دريافت كنندگان سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد كه طبيعتاً براي سهامداراني كه مبلغ يك ميليون تومان سهام خود را در موقع مقرر تكميل كرده بودند، اين رقم تقريبا به دو برابر افزايش مي‌يابد.

خاندوزي يكي ديگر از مصوبات جلسه امروز شوراي عالي بورس و اوراق بهادار را مسئله نمايندگي شركت‌هاي سهام عدالت در شركت‌هاي سرمايه‌پذير اقتصادي اعلام كرد و گفت: در جلسه امروز مقرر شد، نمايندگي سهام عدالت در شركت هايي مثل پالايش و پخش تهران، شركت معدني و صنعتي چادرملو، شركت ملي فولاد ايران، شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس، و بسياري از ديگر شركت ها كه بخشي از سهام آنها در قالب سهام عدالت اختصاص يافته است؛ با مشاركت خود كانون شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت انتخاب شود.

وزير اقتصاد تصريح كرد: تا پيش از اين، يكي از ايرادات اساسي اين بود كه عملاً نقش آفريني مردم و خود كانون شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت در مديريت شركت هاي عضو اين گروه، ناديده گرفته شده بود و مديريت آنها عملاً از طرف وزارتخانه‌هاي دولتي دنبال مي‌شد.

وي گفت: امروز يك قدم اساسي برداشته و مقرر شد، حتماً در كارگروه، نظر كانون شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت نيز لحاظ شود و اميدواريم از تاريخ سي و يكم تير ماه سال ۱۴۰۰ به بعد، اختيارات مديريتي شركت هاي سهام عدالت نيز به شكل خيلي كامل تري، به مردم واگذار شود تا واقعاً به سمت يك اقتصاد با مشاركتِ ظرفيت هاي مردمي حركت كنيم.

كسب درآمد از چرم دوزي

كسب درآمد از افترافكت

كسب درآمد از زبان فرانسه

كسب درآمد از حسابداري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.