دانلود پاورپوينت ضوابط و استانداردهاي كلي طراحي معماري فضاهاي آموزشي

 

پاورپوينت طراحي تاسيسات ، تجهيزات و آب بندي كف استخرهاي شنا 34 اسلايد  (ويژه رشته هاي مهندسي معماري) مي باشد. در ادامه بخشي از متن اين پاورپوينت و فهرست آن را براي شما قرار داده ايم و در انتها نيز تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزييات آن را مشاهده نماييد و در صورت تمايل به داشتن اين پاورپوينت ، اقدام به خريد آن نماييد.

 

مقدمه

در اين پاورپوينت به ضوابط و استانداردهاي كلي طراحي معماري فضاهاي آموزشي ميپردازيم. فهرست مطالب ارائه شده در اين پاورپوينت در ادامه ارائه شده است. با ما همراه باشيد.

 

فهرست:

ضوابط و استانداردهاي كلي طراحي معماري فضاهاي آموزشي

ضوابط طراحي ايمني پلكان

اصول طراحي ايمني مدارس در برابر آتش (مبحث فرار )

ضوابط طراحي ايمني پلكان.
1ـ تعداد پله ها در هر پلكان از سه پله كمتر نباشد .( وجود يك يا دو پله باعث بهم خوردن تعادل حركتي دانش آموزان مي شود. )
2ـ براي پلكانهاي با تعداد بيش از سه پله بايد داراي نرده محافظ باشد .
3ـ در صورتيكه عرض يكسر پلكان بيش از 3 متر باشد در اين صورت بهتر است در وسط نيز داراي نرده باشد .
4ـ پلكانهاي رابط مانند پلكان محوطه باز بايد داراي نرده حفاظتي باشند.
5ـ ارتفاع نرده براي بزرگسالان بايد 90 cmو براي خردسالان 75 ـ 80 سانتيمتر باشد.
6ـ قطر پروفيل دستگيره پلكان 35 ميليمتر و فاصله آن از ديوار مجاوز حداقل 70 ميليمتر مي باشد.
7ـ شيب كف پله نبايد از 2% درصد بيشتر باشد .

  •  
  •  

     

     



     

     

     

     

    چرا همكاري در فروش فايل براي كاربران جذاب است؟

    دلايل زيادي براي اين موضوع وجود دارد كه چند مورد از مهمترين دلايل را در اين بخش ذكر مي كنيم.

    دليل اول اينكه كاربران مي توانند بدون هزينه يك فروشگاه فايل اختصاصي براي خود داشته باشند كه تمام امكانات يك سايت حرفه اي را دارد و اين فروشگاه فايل خيلي سريع به آنها تحويل داده مي شود.

    دومين دليلي كه باعث مي شود تا كاربران از سايت هاي همكاري در فروش فايل استقبال كنند، اين است كه كارهاي مربوط به مديريت سايت را انجام نمي دهند و فقط روي تخصص خودشان تمركز مي كنند و مي توانند با اين تمركز، نتايج مطلوبتري را كسب كنند.

    ضمنا كاربراني كه بعنوان فروشنده فعاليت مي كنند، نيازي به تبليغ محصولاتشان ندارند؛ زيرا كاربراني كه بعنوان بازارياب فايل فعاليت مي كنند، كار تبليغ و بازاريابي اين محصولات را به عهده دارند و در صورتي كه بتوانند محصولي را بفروشند، پورسانت آن را دريافت مي كنند كه اين يك همكاري 100 % برد برد براي هر سه طرف مي باشد.

    در واقع يك شخص يا يك تيم فعاليت هاي مربوط به مديريت سايت را به عهده دارد و يك تيم قوي و متخصص فعاليت هاي مربوط به توليد و انتشار محصولات را انجام مي دهند و همچنين يك تيم حرفه اي كه در تبليغات و بازاريابي اينترنتي مهارت دارند، فعاليت هاي مربوط به فروش بيشتر محصولات را انجام مي دهند.

    اما در كنار اين دلايل مي توان مسابقات جذاب فروش فايل ، آپلود محصول و بازاريابي فايل را نيز بعنوان انگيزه اي براي كاربران در نظر گرفت، زيرا مي توانند با همكاران خود رقابت كنند و همه براي موفقيت بيشتر تلاش كنند و در كنار آن جوايز ارزنده اي كه مدير سايت تعيين مي كند را دريافت كنند.

    البته همانطور كه گفتيم دلايل زيادي وجود دارند كه باعث محبوبيت سايت هاي همكاري در فروش فايل شده اند كه در اين بخش بطور خلاصه وار به چند مورد از اين دلايل پرداختيم.

    براي مشاهده ادامه مطلب روي عبارت زير كليك كنيد:

    طراحي سايت همكاري در فروش فايل

     

     

     

     

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.