دانلود پاورپوينت بتن خود ترميم شونده

 





فايل پاورپوينت آشنايي با بتن خود ترميم شونده، در حجم 16 اسلايد قابل ويرايش با فرمت PPTX.

 

بخشي از متن:

امروزه بتن بعنوان يكي از مصالح اصلي در صنعت ساخت و ساز به شمار مي آيد تمايل زياد صنعت به استفاده از مصالح بتني منجر به انجام تحقيقات زيادي در زمينه اصلاح معايب آن شده است يكي از ضعفهاي مشهور در بتن ترك خوردگي مصالح بتني و در نتيجه كاهش ايمني و دوام سازه ها مي باشد در ساليان اخير نسل جديدي از بتن هيا اليافي شكل پذير تحت عنوان كامپوزيت هاي مهندسي برپايه مصالح سيماني توسط دكتر لي در دانشگاه ميشيگان ابداع شده است اين مواد به دليل رفتار كششي با شكل پذيري زياد و قابليت ترك خوردگي متعدد عرض ترك ها را بسيار كوچك نگه داشته و سبب ترميم خود به خود ترك ها بدون نياز به دخالت انسان و فقط به كمك آب و دي اكسيد كربن هوا مي شود شگفت آور آنكه پس از ترميم بتن تقريبا با همان سختي و مقاومت نمونه نوو بارگذاري نشده رفتار مي نمايد.

 

فهرست مطالب :

مقدمه
معرفي
نتايج آزمايش بتن خود ترميم شونده
عملكرد بتن خود ترميم شونده
نكات مهم

 

اين فايل با فرمت پاورپوينت در 16 اسلايد قابل ويرايش تهيه شده است تا دانشجويان رشته مهندسي عمران و ساختمان بتوانند در ارائه كلاسي يا پروژه هاي دانشگاهي از آن استفاده كنند. 

  •  
  •  

     

     



     

     

     

     

    براي فروش محصولات آموزشي چه نكاتي را رعايت كنيم؟

     

    اما بعد از اينكه محصولات آموزشي باكيفيتي ساختيم، هنوز هم نميتوانيم روي فروش بالاي آنها و كسب درآمد عالي از آنها حساب كنيم! زيرا تا زماني كه افراد زيادي نتوانند محصول ما را مشاهده كنند و هيچ اطلاعي از آن نداشته باشند، طبيعتا خريد قابل توجهي نيز در انتظار نخواهد بود و اين محصولات باكيفيت، بي استفاده خواهند ماند.

    اما جاي نگراني نيست؛ چون روش هاي بسياري براي تبليغ اين محصولات وجود دارند كه بسياري از اين روش ها نيز رايگان هستند و هيچ هزينه اي را براي شما به همراه نخواهند داشت.

    البته تنها دانستن روش هاي تبليغاتي كافي نيست و چگونگي اجراي تبليغات نيز بسيار مهم و حياتي است و اجراي يك تبليغ حرفه اي و اثربخش مي تواند فروش محصولاتمان را به شكل قابل توجهي افزايش دهد و در نتيجه درآمد بسيار خوبي را براي ما به همراه داشته باشد.

    يك تبليغ اثربخش حداقل از 3 قسمت تشكيل شده است. در بخش ابتدايي بايد مخاطب را جذب كند، در ادامه بايد كاربرد آن را براي مخاطب توضيح دهد و در انتها نيز بايد مخاطب را ترغيب كند كه محصول شما را خريداري كرده و آن را استفاده كند.

    بعد از طراحي يك تبليغ حرفه اي، بايد بدانيم كه انتشار اين تبليغ در چه فضايي مي تواند اثربخشي آن را بيشتر كند و مشتريان بيشتري را به سمت محصول ما هدايت كند.

    تبليغ نويسي و اجراي تبليغات، به خودي خود درآمد بسياري را براي شما به همراه خواهد داشت، حتي اگر محصولي از خودتان نداشته باشيد و بخواهيد محصولات ديگران را بفروشيد و پورسانت دريافت كنيد.

    براي اينكه بتوانيد تبليغات اثربخشي را طراحي كنيد، پيشنهاد مي كنيم كه از آموزش هايي كه در فصل هاي انتهايي دوره تبديل دانش به ثروت ارائه شده استفاده كنيد.

    شركت در دوره تبديل دانش به ثروت

     

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.