كسب درآمد اينترنتي از آموزش نرم افزار ايلستريتور

كسب درآمد از آموزش نرم افزار ايلستريتور

كسب درآمد از آموزش نرم افزار ايلستريتور

شايد تا به حال نام نرم افزار ايلستريتور را شنيده باشيد و با قطعيت مي توان گفت كه نام ايلستريتور را نسبت به نرم افزار فتوشاپ بسيار كمتر شنيده ايد. جالب است بدانيد كه اين نرم افزار مشابه نرم افزار فتوشاپ مي باشد و از پيچيدگي بيشتري برخوردار مي باشد. شايد دليل آنكه اين نرم افزار دنبال كننده كمتري داشته باشد به دليل پيچيده بودن آن است. اين نرم افزار از قابليت هاي بسياري برخوردار است كه مورد توجه طراحان گرافيك قرار گرفته است، چرا كه كارهاي متفاوتي مانند طراحي فونت، ساخت لوگو، نقاشي ديجيتالي و... با استفاده از اين نرم افزار انجام مي شود.

اينكه بگوييم اين نرم افزار يك نرم افزار پيچيده است حرف بيهوده اي نگفته ايم اما يك واقعيت هم وجود دارد و آن هم اين است كه اين نرم افزار كاربردهاي بسياري دارد كه وجود كاربردهاي متنوع باعث مي شود كه علاقه مندان بسياري به اين نرم افزار گرايش داشته باشند و حتي بخواهند آن را ياد بگيرند.

در ادامه اين مطلب از سايت درآمد برتر قصد داريم به معرفي بيشتر اين نرم افزار و راه هايي كه مي توان از آن كسب درآمد داشت بپردازيم.

 

 

چرا نرم افزار ايلستريتور؟

اين نرم افزار همانند نرم افزار فتوشاپ در زمينه كارهاي گرافيكي كاربرد دارد و افراد با تسلط داشتن به اين نرم افزار مي توانند بازار كار خوبي براي خود ايجاد كنند. همانطور كه اشاره كرديم ياد گيري اين نرم افزار دشواري بيشتري نسبت به فتوشاپ دارد اما اگر تسلط به اين نرم افزار محقق شود مي توان با قطعيت گفت كه بازار كار خوبي خواهد داشت.

شايد يكي از بهترين، ساده ترين و پر درآمدترين راه كسب درآمد از اين نرم افزار، كسب درآمد از آموزش آن باشد. اگر شما جزء آن دسته از افرادي باشيد كه نحوه كار كردن با اين نرم افزار را مي دانيد مي توانيد با يك برنامه ريزي و هدف گذاري درست از آموزش اين نرم افزار به كسب درآمد قابل قبولي برسيد.

 

 

كسب درآمد از آموزش نرم افزار ايلستريتور

در اين بخش قصد داريم تا به معرفي چگونگي كسب درآمد از آموزش نرم افزار فوق بپردازيم. در ابتدا اين موضوع را بيان مي كنيم كه منظور ما از آموزش اين نرم افزار، آموزش آنلاين آن مي باشد. به عبارت ديگر شمايي كه قصد داريد به آموزش اين نرم افزار بپردازيد، تمركزتان را بر روي آموزش آنلاين اين نرم افزار بگذاريد. دلايل مختلفي براي اين كار وجود دارد، از جمله دسترسي پذيري به اينترنت، جلوگيري از رفت و آمد، جلوگيري از هدر رفت زمان و...

پس از اينكه متوجه شديد آموزش آنلاين نسبت به آموزش حضوري مزيت هاي بيشتري دارد، در ادامه به راهكارهاي جذب مشتري براي آموزش آنلاين مهارتتان خواهيم پرداخت.  

 

 

چند راه براي جذب مشتري

مهم ترين قسمت در آموزش آنلاين، جذب مشتري مي باشد. به جرات مي توان گفت كه بايد بيشترين انرژي و تمركز خود پيش از آموزش را بر روي اين بخش بگذاريد، اساسا تا مشتري نداشته باشيد صحبت كردن از آموزش انلاين يك حرف بيهوده است. لذا وجود و جذب مشتري از اهميت بسيار زيادي برخوردار است كه البته به شيوه هاي مختلف و گوناگوني مي توان به اين كار اقدام كرد و نتيجه مثبتي در جذب مشتري كسب كنيم.

 

آگهي هاي اينترنتي

عملا جذب مشتري و شاگرد بدون انجام تبليغات ممكن نيست. همانطور كه مي دانيد امروزه در هر كسب و كاري تبليغات نقش پررنگي در رونق فروش دارد، شما هم ناچار به استفاده از انجام تبليغات هستيد. يكي از راه هايي كه مي توانيد تبليغات انجام دهيد، تهيه آگهي هاي اينترنتي است. به طور مثال شما مي توانيد يك آگهي تبليغاتي كه از كيفيت بالايي برخوردار است و مي تواند افراد را به سمت شما جذب كند استفاده كنيد و آن ها را در سايت هاي مرتبط با تدريس پخش كنيد.

 

طراحي سايت

ايجاد يك سايت شخصي مي تواند يك سكوي پرتاب مناسب براي شما باشد. ممكن است كه در ابتدا لازم باشد هزينه و وقت بيشتري بر روي سايتتان بگذاريد تا بهتر ديده شويد اما اگر سايت شما به درجه اي برسد كه توسط موتورهاي جستجو به خوبي ديده شود مي تواند افراد را به سايت شما هدايت كند و اين پلي باشد بين شما و كسب درآمد از آموزشتان.

طراحي سايت آموزشي مزيت هاي فراواني دارد كه يك نمونه از آن را مي توان به سيستم همكاري در فروش فايل اشاره كرد. تصور كنيد شما دوره آموزشي برگزار كرده ايد يا در بدترين حالت موفق نشديد تا دوره آموزشي خود را برگزار كنيد، شما مي توانيد محصولات آموزشي را در زمينه تخصصتان فراهم كرده و در سايت آموزشي خود به فروش برسانيد. همكاري در فروش فايل يكي از راه هاي كسب و كار نوين است كه طرفداران بسياري دارد كه اگر همراه با تلاش و كوشش باشد مي تواند شما را به درآمد قابل قبولي در ماه برساند.

 

انتشار محتوا در يوتيوب

احتمالا راجع به يوتيوب زياد شنيده باشيد، يوتيوب دومين سايت پر بازديد در دنيا است كه بعد از گوگل بيشترين بازديد را دارد. يوتيوب سايتي است كه به انتشار محتواهاي ويدئويي مي پردازد كه همين عامل باعث شده است تا افراد بسياري به كسب درآمد دلاري از يوتيوب بپردازند.

اگر بتوانيد مطالب آموزشي خودتان در مورد نرم افزار ايلستريتور در قالب محتواي ويدئويي تهيه كنيد و آن را در يوتيوب منتشر كنيد، باعث مي شود علاوه بر اينكه ديگران را به آموزش هنرتان ترغيب كنيد، به كسب درآمد دلاري از يوتيوب هم بپردازيد. پيشنهاد مي كنيم مطلب راهنماي جامع كسب درآمد دلاري از يوتيوب را مطالعه داشته باشيد.

 

استفاده از پيام درون شبكه

پيام‌ هاي درون شبكه به مجموعه پيام‌ هايي گفته مي شود كه از طريق آن‌ ها، محصول و خدماتتان را به بهترين شكل به مشتريان خود معرفي مي‌ كنيد. در اين روش شما مي‌ توانيد محتوايي را كه در نظر داريد، از طريق يك دستگاه يا برنامه نرم‌ افزاري كه به اينترنت كاربر متصل‌ است، به مخاطب برسانيد. اين كار باعث مي‌ شود كه از طريق برنامه يا اپليكيشن‌ هاي خاص خودتان، پيام درون شبكه ايجاد كنيد. به اين ترتيب به طور مستقيم و پي‌در‌پي با مخاطب خود در ارتباط و تعامل هستيد. همچنين ممكن است همه مشتريان شما، از آخرين محصول، كالا يا خدماتتان باخبر نشوند. پيام درون شبكه كمك مي‌كند كه آخرين به‌روزرساني‌ها و اقداماتي را كه در فعاليت‌هاي تجاري‌تان انجام داده‌ايد، به مخاطبان برسانيد.

 

 

نتيجه گيري

همانطور كه متوجه شديد، نرم افزار ايلستريتور يك نرم افزار كاربردي گرافيكي مي باشد كه تعداد افراد پاييني به اين نرم افزار مسلط هستند، شما به عنوان شخصي كه به اين نرم افزار مسلط هستيد مي توانيد تنها از راه آموزش دادن اين نرم افزار به درآمد قابل قبولي برسيد كه به همين دليل به معرفي برخي از راه هاي جذب مشتري پرداخته شد.

ما براي شما يك توصيه مهم و بسيار كاربردي را داريم. اگر در تصميم خود براي كسب درآمد از آموزش مهارتتان مصمم هستيد، بايد به تمامي تكنيك ها و شگردهايي كه به شما كمك مي كند تا از آموزش مهارتتان به درآمد برسيد را فرا بگيريد. به همين منظور به شما پيشنهاد مي كنيم تا در دوره آموزشي تبديل دانش به ثروت كه ك دوره بي نظير و با كلي اطلاعات ناب در زمينه كسب درآمد از آموزش مهارت مي باشد، شركت كنيد. در اين دوره كوتاه مدت شما به آموزش هايي خواهيد رسيد كه پس از فراگيري آن ها با خيال راحتتر مي توانيد قدم در مسير كسب درآمد از آموزشتان برداريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.