مزاياي داشتن يك سايت براي مدرسين

5 مزيت براي داشتن يك سايت

مزاياي داشتن يك سايت براي مدرسين

در حال حاضر افرادي كه داراي كسب و كار هستند براي فروش و سود بيشتر از سايت هاي اينترنتي استفاده مي كنند كه رشد و تاثير بسيار زيادي در ميزان فروش و رونق درآمد دارد. داشتن نماد اعتماد علاوه بر اينكه به مشتريان اطمينان مي دهد كه چيزي به اسم كلاهبرداري وجود ندارد، باعث مي شود اعتماد بيشتري پيدا كنند.

دسترسي به اينترنت اين شرايط را فراهم كرده تا بتوان انواع سوالات و نيازها را با جستجو كردن برطرف كرده و بهترين جواب و محصول را پيدا كنيم. اگر شما هم كسب و كار خودتان را اينترنتي كنيد و بتوانيد در ليست وب سايت هاي سرچ شده اوليه باشيد مي توانيد باعث شويد تا افرادي كه به از سايت شما ديدن مي كنند به خريدار محصولات شما تبديل شوند.

اگر از افرادي كه داراي كسب و كار اينترنتي هستند سوال كنيد، حتما از ميزان سودي كه به دست مي آورند تعجب خواهيد كرد. داشتن سايت جزء يكي از مواردي است كه مي توانيد با ريسك پايين و شايد بهتر است بگوييم بدون ريسك كارتان را انجام داده و با مديريت صحيح و ارائه خدامات آنلاين جزء بهترين ها شويد.

در اين مطلب از سايت درآمد برتر به موضوعاتي چون اهميت داشتن سايت و مزاياي آن خواهيم پرداخت.

 

 

چرا بايد سايت داشته باشيم؟

شايد در گذشته كسب و كارها از كاتالوگ استفاده مي كردند تا بهتر و بيشتر ديده شوند اما امروزه اوضاع كمي تغيير كرده است. امروزه داشتن سايت مثل داشتن كاتالوگ در گذشته مي باشد حال آن كه سايت نسبت به كاتالوگ از مزيت هاي بيشتري برخوردار است. اطلاعاتي كه يك سايت در اختيار خواهد گذاشت بسيار بهتر و بيشتر نسبت به يك كاتالوگ مي باشد. محتوايي كه در يك كاتالوگ وجود دارد عموما به صورت متني و تصويري است اما شما در يك سايت مي توانيد از تصاوير، متون، فيلم، صوت و يا حتي انيميشن هم بهره مند بشويد، بنابراين داشتن يك سايت اطلاع رساني جامع با محتوايي جذاب تر را فراهم مي كند.

علاوه بر اين، هر نسخه اي از كاتالوگ بخواهد چاپ شود، براي طراحي، چاپ و انتشار آن نياز به هزينه است اما براي طراحي يك سايت دايناميك فقط كافي است هزينه اي اوليه براي طراحي و نگه داري آن پرداخت شود و بعد از آن شما مي توانيد بي نهايت صفحه را ايجاد كنيد كه هزاران يا ميليون ها كاربر از جاهاي مختلف مي توانند بارها و بارها از آن ها بازديد كنند.

علاوه بر اين داشتن سايت، تاثير بسيار زيادي بر بازاريابي كار شما خواهد داشت. موتورهاي جستجو بدون هزينه براي شما كار بازاريابي را انجام مي دهند، براي اين كار لازم است تا ربات هاي آن ها سايت شما را پيدا كنند و پس از آن زماني كه فردي به دنبال هر يك از خدمات و يا محصولات و يا اطلاعات ارائه شده در سايت شما باشد، اين ربات ها و موتورهاي جستجوگر افراد را به سمت سايت شما هدايت مي كنند.

 

 

مزاياي داشتن سايت

حتما تا به اينجا متوجه شده ايد كه داشتن سايت تاثير بسيار مناسبي بر روند كسب و كار شما خواهد داشت. در ادامه اين بخش قصد داريم تا به برخي از مزيت هاي داشتن سايت بپردازيم.   

 

استفاده از قابليت هاي جديد تبليغاتي

اين را بدانيد كه براي فروش و ارائه دائمي محصولات و خدمات خود به مردم بايد حضور خود در عرصه تجارت را بطور مداوم به آنها ياد آوري نماييد. يك سايت حرفه اي ويترين دائمي محصولات و خدمات شما خواهد بود. هزينه طراحي سايت خيلي كمتر از هزينه تبليغات در ساير رسانه ها مانند تلويزيون بيلبورد و … مي باشد. در واقع داشتن سايت هزينه تبليغات شما را به طور چشمگيري كاهش ميدهد. و شما را با تجارت الكترونيك و قابليت هاي آن آشنا مي سازد. اين قابليت ها شامل تبليغات اينترنتي، تبليغات در موتورهاي جستجوگر، تبادل بنر و لينك، تبليغات كليكي، راه اندازي فروشگاه ها و حراج ها، مزايده و مناقصات اينترنتي و … مي شود.

 

در دسترس بودن

يكي ديگر از مزيت هاي داشتن سايت، در دسترس بودن هميشگي مي باشد. داشتن وب سايت باعث باز بودن كسب و كار شما در 24 ساعت و حتي روزهاي تعطيل مي شود. در واقع در ساعاتي كه هيچ كارمندي نمي تواند پاسخگوي مشتري باشد، سايت اين رسالت را به خوبي انجام مي دهد و باعث مي شود حتي در زماني كه شما حضور نداريد، جذب مشتري انجام شود.

 

بروز بودن اطلاعات

اگاه كردن مشتري هايمان از پيشنهادات و يا فروش هاي ويژه مان از گذشته تاكنون تفاوت هايي داشته است. در گذشته از ابزارهاي محيطي مثل تابلوها، بيلبوردها و يا .... استفاده مي شد. اما امروزه از وب سايت ها استفاده مي شود. شما مي توانيد وب سايت هايتان را در زمان واقعي به روز كرده و پيشنهادات خود را در هر زمان كه بخواهيد به مشتريانتان نشان دهيد. با اين كار شما امكان دسترسي مشتريان به اطلاعات را افزايش داده و در نهايت منجر به افزايش فروش براي شما خواهد شد.

 

كسب درآمد جانبي

اگر شما بتوانيد سايتتان را به حدي برسانيد كه رتبه بالايي در گوگل داشته باشد، آنگاه مي توانيد علاوه بر فروش محصولات خود، از تبليغات هم كسب درآمد داشته باشيد. مثلا مي توانيد بخشي از سايت خود را به تبليغات براي ساير افراد و كسب و كارهاي ديگر اختصاص دهيد و از اين مسير به درآمد قابل قبولي برسيد.

 

باهزينه‌اي كم به راحتي ديده شويد

اگر به فكر راه انداختن يك كسب و كار هستيد، احتمالا از هزينه‌هاي خريد يا اجاره يك مغازه يا دفتر كار اطلاع داريد. بايد بدانيد كه مي‌توانيد با هزينه‌اي به مراتب كمتر، يك وب سايت در اختيار داشته باشيد و به راحتي در معرض ديد ميليون‌ها كاربر اينترنت قرار بگيريد.

البته اگر بخواهيد بازديد كنندگان سايت خود را افزايش دهيد نيازمند فعاليت‌ هايي مثل بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو، فعاليت در شبكه‌ هاي اجتماعي و تبليغات هستيد، اما تمام اين موارد با هزينه‌اي به مراتب كمتر از تبليغات سنتي انجام شده و نرخ بازگشت سرمايه آن‌ ها نيز به ميزان قابل توجهي بيشتر است.

 

 

سايت آموزشي

در اين بخش قصد داريم تا به بررسي داشتن يك سايت آموزشي و مزيت هاي آن بپردازيم. توجه داشته باشيد زماني كه از اهميت سايت در كسب و كار اينترنتي صجبت مي كنيم، به تمامي كسب و كارها از جمله آموزش اشاره مي كنيم. امروزه افراد زيادي به فكر كسب درآمد از آموزش مي افتند و چه بسا در اين مسير قدم مي گذارند و حتي به درآمد قابل قبولي هم مي رسند.

يكي از دلايل موفقيت آميز براي چنين افرادي مي تواند استفاده از ابزارهاي مختلفي مانند طراحي سايت باشد. افرادي كه در تدريس آنلاين به كسب درآمد مي پردازند، حتما محصولات آموزشي خود را در قالب هاي مختلف ويدئويي، صوتي و... آماده كرده و آن ها را به فروش مي رسانند. اگر اين افراد سايت شخصي داشته باشند مي توانند محصولات را در سايت خودشان به فروش برسانند، علاوه بر اين مي توانند همكاري در فروش فايل هم داشته باشند. مثلا مي توانند امكاناتي را در سايتشان فراهم كنند كه افراد بتوانند فروشگاه خود را ايجاد كنند و به تبليغ محصولات آموزشي خود بپردازند.

اين يك نمونه از مزيت هاي سايت در بحث آموزش و كسب و كار اينترنتي مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.